Hot, hot, da' domn...

Duminica am fost la Iulius Mall din Timisoara si la Cinema City la "Alice in Tara Minunilor". Intamplarea face ca am lasat, ca tot omul intreg la minte, in portbagajul Daciei o geanta cu niste haine, gecile si in ele, celularele de care uitasem ca sunt acolo (al meu, al sotului si Digi-ul parintilor, adica un total de trei celulare). Tot intamplarea face ca ajunsi seara acasa sa nu mai gasim celularele. Cineva a fost atat de meticulos sa inchida geanta frumos inapoi dupa ce a sterpelit celularele. Deci trebuie sa recunosc ca hotul a fost domn. Putea sa ia geanta pe spinare si sa nu se mai riste pierzand vremea scotocind-o dupa celulare, dar nu a facut-o. Imi inchipui ca a avut la el o plasa pe care trebuia sa o umpla cu celulare in acea seara, ca sa-si faca norma si geanta l-ar fi ingreunat. Apoi mai trebuie sa ii multumesc Domnului Hot ca a fost suficient de dragut si de naiv incat sa imi lase iPod-ul, de altfel singura chestie de valoare din portbagaj. Sa iti fie de bine domnule, ca nu ai facut afacere cu noi. Mobilul meu era un Nokia, primul model care iesise cu camera acum vreo 7 ani, care atunci cand l-am primit intr-adevar a costat peste 500euro dar care acum nu mai valoreaza nici un sfant ca nu mai merge decat cu incarcatorul in fund. Mobilul sotului era tot ieftin si el, iar Digi-ul, ce sa mai zic. Din cate am putut afla, nu s-a vorbit de pe mobile pana sa le blocam cartelele. In rest, toate bune si frumoase, tot trebuia sa-mi iau un mobil nou, ca Nokia cu pricina era resuscitat dupa ce renuntasem la el in favoarea unui alt mobil caruia am reusit sa-i ard ecranul dupa cateva scapari pe jos (stiu eu de ce nu-mi cumpar mobile scumpe). Uneori in viata mai avem nevoie si de picioare in dos ca sa mergem inainte...

8 comments:

Elisa 21 aprilie 2010, 12:57  

Draga Laura,ai ajuns in Spania?Mai esti in Romania?Ma gandesc la tine,acum cu norii astia... :(
Iti doresc toate bune !

pescarusul argintiu 23 aprilie 2010, 16:55  

Laura, trista experienta ati avut cu furtul elegant al mobilelor din geanta si cu un gust extrem de amar.
Daca alarma la masina ar fi tiuit, hotul cu staif ar fi fugit mancand pamantul.
Dar gandind pozitiv, sa stapaniti sanatosi noile celulare si sa fiti ultravigilenti cand mai iesiti in locuri publice din Romania!

Laura 26 aprilie 2010, 12:20  

Elisa,
sunt inca in Romania, sapt asta sper sa ajung si pe la Brasov. Aseara ne-am intors de la Budapesta si Viena unde am fost intr-o miniexcursie de 5 zile. Te pup!

Pescarusule,
De unde alarma la masina, ca e Dacia din 1800? O sa vedem ce mobile gasim cand ajungem in Spania, ca acolo sunt mai ieftine decat in Ro.

g1b2i3 4 mai 2010, 08:21  

Imi pare rau ca in acest concediu din Romania ai avut parte de asemenea intamplare.Nu trebuie sa ne miram sau sa ne simtim jigniti cand cei care doresc sa vina in excursii in Romania sunt avertizati ca aici se fura....
Si se va fura din ce in ce mai mult. :(

cristina 24 mai 2010, 20:59  

Intristator. Mai ales ca e vorba de Timisoara, care ramasese inca, in mintea mea, un bastion al civilizatiei romanesti. Dar se vede treaba ca nu pana intr-acolo incat sa nu se fure.

razvanserbu 21 iulie 2010, 13:04  

Daca va lua masina si va lasa celularele ce mai ziceai?

body 13 septembrie 2010, 17:28  

dar ce profesionist a lucrat omul...mai putin faza cu i pod-ul
dar oricum sa iei doar telefoanele si sa deschizi masina..foarte finut

Vest Hood Records 25 februarie 2011, 01:39  

Timisorenii asti-a ;)) urat ca s-a intamplat, dar sunt cazuri si mai urate...ai mai multa grija pe viitor! Misto blogul!

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP