Adio "Apropo, ati chemat pompierii?"


Aseara am fost la ultima reprezentatie a piesei "Apropo, ati chemat pompierii?" in regia Lianei Didilescu, la Teatrul Clasic "Ioan Slavici" din Arad. Monologul interactiv sustinul de Zoltan Lovas a fost super haios. Dupa 10 ani de spectacole si peste 300 de reprezetatii, Aradul isi ia adio de la aceasta comedie, una dintre cele mai longevive productii de pe scena aradeana. Am ras asa cum nu am mai ras de mult. Sala a fost ticsita de tineri. Umor, o doză mare de improvizaţie si un actor cu lipici la public, aceasta este reteta succesului piesei "Apropo, ati chemat pompierii?".  Dar asa cum spune Zoli la finalul spectacolului, atunci cand ceva se termina, altceva incepe. Exista proiecte pentru o continuare a piesei. Asteptam!

Fotografiile sunt facute de mine in timpul spectacolului. (A se preciza ca doar Zoli este actor, restul persoanelor de pe scena au fost aduse din sala. Norocul meu ca am stat in loja.)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP