Victoria Frances, zeita Goth

Nu stiu cum de mi-a scapat pana acum Victoria Frances. Azi insa m-a strigat din biblioteca, asa ca nu am avut de ales. Victoria Frances s-a nascuta in 1982 in Valencia, fapt pentru care, fiind la ea acasa, in Valencia nu gasesti librarie, comic shop sau alte magazine care vand papelaraie care sa nu comercializeze macar o agenda cu desenele ei. Postere, carti, tricouri, cani, pixuri, genti, calendare si asa mai departe poarta semntura operei Victoriei. I-am platit si eu tribut cumparand "Favole", cele trei carti de ilustratii care au facut-o faimoasa. Imi e datoare! Trend, fashion, Goth, numiti-o cum vreti. Victoria Frances deseneaza vampiri, fantome, papusi mutilate, in fine, nu o lume in care am vrea sa traim noi oamenii de rand. Dar trebuie sa recunosc ca pe undeva vad romantismul in niste ciorapi rupti si in vampirii melancolici a la Anne Rice. Deci ea are de toate: faima, talent, probabil ca si bani, caci i-au fost traduse si publicate operele in multe tari. Eu am un blog. E corect asa? Vania, cum era cu defenestrarea?

Daca sunteti in mood totusi pentru ceva mai clasic, va recomand nudurile lui William Etty la Gabi in casuta virtuala. Daca sunteti in mood de chef, dati pe la Cella sa ii urati "La multi ani!"

6 comments:

pescarusul argintiu 12 martie 2010, 16:37  

Laura, ea are parte de multa promovare a creatiilor sale, tu ai bucuria acestui popas virtual incantator.
Vor urma de ambele parti traseele afirmarii si ale reconfirmarii unor pasiuni.
Mi-am luat "mood-ul" de vizitare cu mine si voi merge la destinatiile sugerate de tine :)

Laura 12 martie 2010, 16:42  

Pescarusule, nu te-am mai vazut de mult. Bine ai revenit! Ea are ceva diferit, unic de oferit. Cred ca in Valencia visul oricarei adolescente dupa cel de a deveni fallera e cel de a fi Victoria Frances :D

Vania 12 martie 2010, 17:00  

Cum să fie cu defenestrarea? Bine...

Laura 12 martie 2010, 17:19  

Bine, bine, dar nu doare? De la ce etaj trebuie inceputa procedura, etc?

g1b2i3 13 martie 2010, 10:29  

Draga Laura,nu am cunoscut-o pana acum pe Victoria Frances.Iti multumesc ca ne-ai prezentat-o,iti multumesc ca m-ai pomenit pe blogul tau.
Acum pregatesc doua galerii de arta,daca ai timp,poate le vizitezi! :)
Un weekend minunat!Si cu Victoria Frances!

Laura 13 martie 2010, 12:22  

Trec imediat. Un weekend primavaratic :)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP