Veveritele astronauti


Telegraph ne atrage atentia asupra acestor doua veverite mari iubitoare de nuca de cocos. Tanti Roberts le lasa cate doua nuci de cocos gaurite in fiecare saptamana si mititeii de ai se descurca cum pot. Imi amintesc de veveritele din parcul din fata de la Buckingham Palace. Cand am fost in Londra era plin de pui de veverita in parc si tocmai se obisnuiau cu oamenii. Bine-nteles ca tot parcul era plin de turisti cu pungi de arahide cumparate de la supermarket (eu ma numaram printre ei) de sarmanele veverite nu mai stiau ce sa faca cu atata mancare, asa ca o ascundeau in pamant dupa bunul lor obicei, ca doar nu erau sa refuze. M-am intrebat si inca ma mai intreb daca au mai gasit alunele. Dar cum Londra nu duce lipsa de turisti in nici un anotimp, banui ca veveritele o duc suficient de bine incat sa nu trebuiasca sa manance alune "statute". Daca ajungeti prin Londra sa imi spuneti si mie daca parcul din fata Buckinghamului nu a fost invadat de aluni. Eu am foarte placute experiente cu veveritele atat din Londra cat si din Dublin, ca odata ce se obisnuiesc cu omul vin cu curaj si iti iau aluna sau ce o fi din mana si daca ai noroc poate chiar te si ating cu gheruta sau cu blanita. Tot in Londra am aflat ca veveritele sunt mari amatoare de coji de banane. Acum trag concluzia ca le cam plac dumnealor fructele exorite. Sa mai zica cineva ceva rau de veverite!

5 comments:

starsgates 11 martie 2010, 20:19  

Simpatice foc!:)
A propos, la Vatra Dornei sunt tot aşa multe veveriţe.:)

Laura 12 martie 2010, 11:38  

Daca ar fi dupa mine ar fi in fiecare parculet :)

cristina 12 martie 2010, 23:37  

Nimeni nu trebuie sa zica rau de veverite! Si dupa mine ar fi in fiecare copac la cat ma relaxeaza vederea lor.

Nu am fost la Londra dar o prietena care a stat doi ani acolo mi-a trimis poze cu veveritele gri din parcuri. Niste minuni de animale.

Nici la Vatra Dornei nu am apucat sa le vad, dar ma bate gandul pentru la vara, ca sunt sigura ca sunt altfel decat cele pe care le vad eu in fiecare zi.

Si uite asa am scris doar fraze negative vorbind pozitiv de veverite ;)

Laura 13 martie 2010, 00:38  

Da sa sti ca am cautat pe net despre veverite si asa articole rautacioase am gasit, ca te apuca plansul. Ce-ti mai fac veveritele?

cristina 14 martie 2010, 05:35  

Vevele mele? Tocmai au terminat de turnat un film.
La Valencia nu aveti?

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP