Pisici in fallas

Cum sa fi lipsit tocmai pisica? Trecem peste detaliul ca nu sunt tocmai privite cu blandete, ca sunt satirizate si caraghioase. Pana una alta este vorba de o oarecare cat power! Gabi a intocmit si ea o selectiune cu picturi in care apar pisici (o gasiti in partea dreapta a blogului ei), Natasa este celebra si Garfield este probabil cel mai indragit pisoi portocaliu. Pe mine m-a bucurat enorm prezenta pisicilor in Las Fallas si evident ca nu m-am putut abtine de la a le fotografia. Cat power, cat power, cat power!

6 comments:

cristina 14 martie 2010, 21:58  

:) Frumos. Si nu, nu sunt caraghioase. Sunt pisici si nimic din ce e pisicesc nu le e strain ;)

g1b2i3 15 martie 2010, 07:20  

Laura,sarbatoarea de la voi imi place foarte mult.Parca ma simt ca acasa cand vad pozele pe care lea-i facut.Iti multumesc pentru ca am inceput saptamana cu bunadispozitie! :)

Andi 15 martie 2010, 10:21  

Nu imi plac pisicile, dar fotografiile astea da!

Belle de Jour 15 martie 2010, 11:15  

:)
Frumos-sarbatoarea asta e pe undeva prin perioada asta sau aprilie-si dati foc la respectivele statui mari
:)
multumesc pentru comentariu.
o saptamana buna

Vania 15 martie 2010, 12:34  

Nataşa zice că-s faine!

Laura 15 martie 2010, 13:12  

Cristina,
pisica tot pisica, nu se lasa :)

Gabi,
sa ai o saptamana frumoasa. Am planificat sa postez fotografii toata saptamana, pana in 19 deci te mai astept :)

Andi,
ma bucur ca ti-au placut si mersi de vizita. Te mai astept :)

Belle de Jour,
Las Fallas se sarbatoreste in Valencia in perioada 1-19 martie cu punctul culminant in perioada 16-19 martie. Am scris si anul asta si anul trecut cateva posturi bune despre Las Fallas si de aceea nu m-am mai repetat mai sus, dar da, ai dreptate, in noapte de San Jose, aduca pe 19 martie, toate aceste statui imense din ampora si lemn sunt arse. E o sarbatoare foarte frumoasa, merita sa o vezi macar o data-n viata.

Natasa,
pai nici nu ma asteptam la altceva draguto, ca doar vorbeam despre cat power. Trebuie ca a sunat a simfonie in urechiutele tale :)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP