O Sandra Bullock de Oscar

Prima data am remarcat-o pe Sandra Bullock in "Speed" (1994). Acum ca si atunci Sandra Bullock continua sa-mi placa pentru simplitatea si naturaletea ei. Nu pare a fi cu nasul pe sus si nici nu se jeneaza in fata camerei. Am vazut-o intr-un interviu luat pe Red Carpet inainte de Oscar 2010. Spre deosebire de alti actori a vorbit fluent si a fost sigura pe sine. Cu toate acestea nu cred ca se astepta sa primeasca Oscar-ul pentru "Blind Side" (pe care nu l-am vazut inca), cu atat mai mult cu cat numai ce a primit un Golden Raspberry (Razzie), premiu dat pentru cel mai prost film, pentru "All About Steve" (pe care l-am vazut si nu mi s-a parut chiar asa de rau), film produs de ea insasi si in care a jucat rolul principal. Duminica seara Sandra Bullock a devenit in prima actrita din istoria Hollywood-ului care a castigat un Razzie si un Oscar in acelasi an. A fost si le-a luat in persoana pe amandoua. De ani de zile nici un actor de calibru nu a mai mers sa-si ridice Razzie-ul in persoana, dar Sandra a promis ca va merge in cazul in care i se va acorda si asa a facut. Ulterior a glumit ca daca stia ca la Hollywood tot ce trebuie sa faci este sa spui ca mergi sa-ti ridici premiul, si-ar fi anuntat prezenta la Oscar-uri acum ani de zile. Aceasta a fost prima nominalizare la Oscar a Sandrei. Mi-a placut mult rochia ei de Marchesa, chiar mi s-a parut cea mai eleganta si chic dintre toate rochiile de pe Red Carpet. Ii venea de minune iar Sandra a stiut sa o poarte cu eleganta.  Sandra Bullock a declarat ulterior ca va tine Oscar-ul si Razzie-ul unul langa celalta pe un raft. Cat priveste sarutul cu Meryl Streep (cea mai nominalizata actrita la Oscaruri - 16 nominalizari) despre care Sandra a amintit in speech-ul de la Oscar-uri, s-a intamplat tot anul acesta la 15th annual Critics' Choice Awards. Se pare ca 2010 este anul norocos al Sandrei Bullock.

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP