Nominalizari scurtmetraj Oscar 2010

Imi plac mult filmele de animatie. Cautand pe net nominalizarile la Oscar 2010 la scurtmetraj am fost, hm, nu prea incantata. Cred ca ma asteptam la "Up" care mi-a placut mult si sper sa castige, chit ca imi pare rau de "Coraline", care e un film foarte foarte bun si diferit, dar nu te face sa simti asa cum te face "Up". Iar pentru mine filmele sunt despre sentimente. Revenind la scurtmetraje, am reusit sa vad doar "The lady and the reaper" (La dama y la muerte), filmulet spaniol, facut in Granada, care dupa parerea mea incepe foarte promitator si apoi se flescaieste; "Granny O'Grimm's Sleeping Beauty", pentru care nu gasesc decat cuvantul creepy, ca mi-a inghetat vocabularul limbii romane printre creieri; dar funny! Si "French Roast" care are o animatie superba, ma face sa ma gandesc la Paris, dar ma lasa un pic cam rece. Celelalte doua nominalizari, "Logorama" si "A Matter of Loaf and Death" nu le-am vazut, dar din trailerul de pe YouTube "A Matter of Loaf and Death" parea destul de promitator, afirmatie pe care nu o pot face si in cazul lui "Logorama". Dar inteleg ca scurmetrajele animate nu sunt doar desene frumos colorate ci ca valoarea lor e cantarita si in functie de filosofia pe care o sustin, asa ca fie ca cel mai bun sa castige, ca eu nu ma pot pronunta la ora actuala. Voua care scurmetraj va place cel mai mult?

The lady and the reaper

Granny O'Grimm's Sleeping Beauty

French Roast

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP