Iluminatii stradale

Mai sunt trei zile de Fallas si spiritele se incig tot mai mult.

Tot cu ocazia sarbatorii valenciene Las Fallas se organizeaza si un concurs de iluminatii stradale. Aseara am fost si am fotografiat cele care mi-au placut cel mai mult. A fost fascinant. Efectiv cand pasesti pe o asemenea strada te simti ca si cand ai pasi intr-un palat de lumina fermecat. Cuvintele sunt un mediu saracacios pentru a descrie feeria traita.


Falla infantil care a castigat premiul I. Fallas-urile infantile ajung doar la vreo 2 metri, 2 metri si ceva inaltime si sunt compuse dintr-o multitudine de papusi de ampora. Pe fundal se pot vedea falleras dansand un dans traditional.


Si inca doua fallas mari de bonus :)

5 comments:

Manole,  17 martie 2010, 12:58  

Este FABULOS!!!!

Elisa 17 martie 2010, 18:56  

Minunat!
Laura,povesteste-mi cum petreci tu,cum petrec oamenii,cei de pe margini...doar privesc?Este un spectacol continu dar de lucrat mai lucreaza cineva?Am multe curiozitati de genul acesta :)
Te pup.

Laura 17 martie 2010, 21:12  

Elisa draga, cum sa nu lucreze lumea? Multe restaurante si baruri acum scot 1/3 din profitul anual. Lumea iasa in strada, da cu petarde, mananca, bea, merge la coride (buuuu...), viziteaza fallas, se uita dupa falleras etc. Valencia are peste 800.000 de locuitori. Iti dai seama ca daca cateva mii dintre ei care sunt falleros si falleras isi iau liber cateva zile in perioada asta nu sufera economia valenciana ci dimpotriva. Las Fallas e cea mai mare sarbatoare din calendarul valencian, mai mare decat Regii Magi, Craciunl sau Pastele, care oricum se sarbatoresc mai mult in familie. Eu am sarbatorit mancand buñuelos si facand febra musculara umbland prin toata Valencia sa vad si sa fotografiez fallas :)

Elisa 18 martie 2010, 09:01  

Laura,multumesc.
Am inteles,ies pe rand pe strazi cand unii cand altii si desigur ca exista si alte locuri de munca decat acelea din comert,alimentatie publica si alte de-astea....
Stii de ce te-am intrebat?Ca si la Rio pare tot o veselie si ma intrebam de unde are lumea bani sa cumpere tot ce vede in acele perioade...atat de dese,totusi,de unde daca nu se duc la joburile lor tot timpul.Ma rog,mentalitate de roman care crede ca cine munceste castiga desi este taman invers :D

Laura 18 martie 2010, 21:08  

Pai lucreaza oamenii tot anul, unii pun la ciorap o viata intreaga pentru o rochie de fallera. E normal zic eu ca dupa ce ai muncit si ai pus salarul in buzunar 12 luni pe an sa poti sa te distrezi cateva zile de Las Fallas, nu? Distractiile nu trebuie sa fie scumpe. Exista atatea moduri de a te distra fara a sparge pusculita.

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP