Deschidere Atrium Center Arad


Azi am fost la deschiderea Atrium Center Arad. A fost lumea si tara; si nu cred ca am mai primit atatia branci in viata mea. In fine, imi place noul mall aradean. E modern, e elegant si e la standarde occidentale. Doar cosurile de gunoi sunt de negasit, ceea ce determina pe omul aflat cu ambalaje sau sticle in mana sa le depoziteze unde in alta parte decat in ghivecele cu flori. Mai lipsesc si cumparatorii, adica a venit multa lume sa vada noul centru comercial dar nu erau cozi la casa. Ma astepta ca lumea sa se inghesuie sa cumpere haine si pantofi avand in vedere ca au fost si ceva reduceri. Dar nu pot da vina pe nimeni, pentru ca nici eu nu am cumparat nimic, chit ca am plecat de acasa cu gandul de a-mi cumpara ceva, dar nu am gasit nimic sa-mi placa. O chestie mi sa parut super ciudata. Nu stiu daca si altii au aceeasi politica dar la New Yorker nu te lasa sa intri cu plase de la alte magazine. Trebuie sa lasi plasa pe jos langa usa langa gardian. Cine iti mai garanteaza ca o mai si gasesti la iesire? Ca nu s-a gresit ca sa nu zic altceva altcineva si a plecat cu plasa ta? In ceea ce priveste design-ul Atrium Center, daca m-ar fi intrebat pe mine le-as fi sugerat sa puna vitralii sau macar sticla divers colorata aici...


... si niste plantute verzi care sa atarne peste fasiile astea negre de la un etaj la altul.


Acesta este locusorul meu preferat din tot mall-ul. Momentan plantutele sunt naturale si super frumoase. Sper sa le traiasca cu lumina artificiala.


Cinemaul nu se deschide pana in august. Va avea 10 sali. Exista de asemenea o gramada de magazine care nu au deschis inca. La ultimul etaj (al doilea) aproape nu e nimic deschis. Pana una alta nu mi se pare nimic iesit din comun. Fiecare local comercial deschide in ritmul lui. Mai trist mi s-a parut ca nu a deschis nici Zara, nici Mango si nici Stradivarius. Este C&A care mie nu mi-a placut niciodata. Este si Sephora, si am constatat cu surprindere ca parfumul meu preferat in momentul de fata BLV II de Bulgari este mai scump decat in Spania. 

Apoi a fost concert Holograf. Intotdeauna mi-a placut de Dan Bittman, acest George Clooney al plaiurilor romanesti (ambii imbatranesc frumos). Atrium Center nu e sala de concerte si deci acustica nu e buna, dar daca stateai chiar in fata scenei era acceptabil pentru un concert gratuit. Dar cum omul nu apreciaza un lucru daca nu plateste pentru el... Fanele Holograf s-au inghesuit oricum in fata. Imi pare rau ca nu am putut face o fotografie mai reusita cu Dan Bittman dar chiar nu am putut trece de ele :)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP