Sangria

Zilele trecute am facut Sangria. Sangria cum numai in satele spaniole poti bea si poate la tine acasa, ca in restaurante si baruri se scapa galeata cu E-uri in ea. Sangria e o bautura foarte sanatoasa si plina de vitamine si este menita sa fie regina petrecerilor de vara. Ei bine, eu m-am gresit si am facut Sangria in mijlocul lui februarie si drept raspalata stau in casa cu gatul zugrumat de durere de parca o mie de ace mi-ar fi infipte in amigdale. Da' las ca trece si asta. Sangria a fost buna.

Reteta, reteta, va aud deja strigand si inca nu am publicat postul. Hai, fie, ma las induplecata! Sangria originala spaniola, nu Sangria mexicana, ca e diferenta, se face din vin rosu sec sau demi-sec si fructe (mai ales citrice). Sangria mexicana se face cam tot la fel ca si cea spaniola dar se adauga, ce altceva decat tequila, daaa... 

Deci se ia 1-2l de vin rosu, sau mai mult in functie de numarul de petrecareti, se pune vinul intr-un bol transparent, se storc cateva portocale si lamai si se amesteca cu vinul. Se taie felii fructele (portocale, lamai, mere, struguri, ananas, mango, piersici, capsuni, nu trebuie sa fie chiar toate daca nu gasesti) si se arunca peste vinul cu sucul de portocale si lamai stoarse. Se adauga gheata si se invarte cu o lingura de lemn. Gata Sangria!

Dar Sangria are secretele ei, asemeni unei dansatoare de flamenco.
1. Sangria devine din ce in ce mai gustoasa pe masura ce vinul este absorbit in fructe.
2. Sangria trebuie servita neaparat rece.
3. Mancatul fructelor din Sangria te poate tranforma rapid intr-un cetatea turmentat. Sa nu ziceti ca nu vi-am spus-o!

Si da, ar mai fi o regula de aur. Sangria nu se bea niciodata de unul singur, dar pe asta cred ca o stiati voi :)

1 comments:

day-dreamer 20 februarie 2010, 20:54  

Şi cu siguranţă Sangria devine din ce în ce mai bună pe măsură ce bei mai mult din ea. Zic şi eu.

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP