Martisor

1 martie calator sa v-aduca-un martisor. Ha, ha, asta e veche tare :)

Sa aveti o primavara frumoasa, mai bine zis sa vina odata primavara si pe la voi, ca am vazut la Elisa ca nu se mai lasa scoasa iarna din tara asa cu una cu doua in ziua de azi. Sa iubiti, sa-ntineriti... aaa... stai ca asta parca era din alta parte... Oricum, sa va simtiti tineri la suflet si sa fiti iubiti si sanatori, ca restul se rezolva ele.

Si mai plecati si voi la o plimbare, ce tot stati in fata monitorului, ca de aia nu vine primavara, ca nu vede tipenie de om pe afara. lol :)


La Vania se dau martisoare GRATIS. Pe el!

3 comments:

g1b2i3 1 martie 2010, 08:12  

Draga laura,iti multumim pentru martisor!Asa frumusete de martisor nu prea am vazut!
Am si eu un martisor pentru tine si ceilalti!
La mine pe blog. :)
http://www.youtube.com/watch?v=bdwqXyHm3UY

Elisa 1 martie 2010, 12:49  

Laura, o primavara frumoasa iti doresc si eu tie :)
Multumesc pentru darul tau,este splendid :)

CELLA 1 martie 2010, 14:18  

primăvară, primăvară
gînd de soare către vară
ţie, Laura frumoasă,
mărţişor surîs să-ţi ţeasă:)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP