Cel mai bun smoothie

Azi am facut cel mai bun smoothie posibil. De ceva vreme incoace am devenit adicta smoothie-urilor la nivelul la care substitui cu ele atat deserturile cat uneori chiar si micul-dejun. Stiu ca fructele mai contin pe langa fibre si vitamine si pacatosii carbohidrati care se depun direct pe coapse si alte locuri unde nu ar trebui sa fie, dar cred ca daca mananci cu cumpatare, nici o mancare in sine nu ingrasa ci ceea ce ingrasa este mancatul in exces.

Reteta (1 persoana):
- 1/2 banana
- 200ml suc de portocal proaspat stoarsa
- o felie de ananas
- 2-3 capsuni

Se amesteca fructele cu mixerul sau blenderul pana devine totul o pasta lichida si se bea rece. Mie nu imi place sa adauga nici zahar si nici miere in smoothie-uri, dar daca simtiti neaparat nevoia, eu nu va tin de maini.

La un moment dat zicea cineva ca e pacat de fructe sa faci suc din ele, ca e mai bine sa le mananci asa cum vin ele de la mama natura din pom. Insa eu nu vad care e diferenta intre a manca din nou pacatosul si plictisitorul mar sau amestecat cu alte fructe si baut cu paiul, ca tot atatea vitamine are, ca nici nu fierbi fructele si nici nu le frigi si in afara de portocale (care nu e exclus sa le pui in smoothie numai curatate de coaja daca nu te deranjeaza samburii) toate fructele pot si folosite in intregime cu pulpa si uneori chiar si cu coaja.

3 comments:

Malina 20 februarie 2010, 21:52  

Superb filmuletul din dreapta paginii! Ma bucur ca ai revenit. Imi place mult blogul tau. Felicitari!

Laura 21 februarie 2010, 19:45  

Multumesc mult Malina. Esti bine-venita oricand :)

Ipu Ninulescu 15 martie 2010, 00:25  

Ouauu, suna promitator :)..trebuie neaparat sa imi iau si eu un storcator de fructe si sa fac si eu suc proaspat..:) dar asta am avut in plan de 2 ani si nu stiu daca o vrea Boc sa ma lase sa cumpar anul asta :(

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP