Gradinile Regale din Valencia

Duminica am fost la plimbare prin Gradinile Regale (Jardines del Real sau Jardines de Viveros) valenciene, gradini care dateaza din 1560. Plimbarile prin natura ma relaxeaza mult, dar parca plimbarile prin natura cu camera de fotografiat in mana ma relaxeaza si mai mult. Flori, pisoi, statui, fantani arteziene... ce altceva mai frumos putea sa-mi iasa in cale?

Castan in floare...


Pe dumnealui l-am surprins in flagrant delict. Nu avea voie sa bea apa de acolo, dar parca e dupa oameni...


Toata Valencia e plina in aceasta perioada de acesti pomi golasi de frunze dar bogati in aceste minunate flori mov...


Si am gasit si tei! In floare, nu oricum! Vai ce m-am mai bucurat. Prima data i-am detectat dupa miros, apoi mi-am sucit capul in sus de i-am vazut. Sublim!



Acest pomisor face niste dlori rosii minunate. Nu stiu cum se cheama, dar a fost o surpriza placuta.


In partea dedicata trandafirilor au mai ramas doar vreo 2-3 trandafiri infloriti. Se pare ca a trecut deja vremea lor...


Doamna Lebada Neagra...

...si barza de plastic...

Muzeul de Arta de langa Gradinile Regale...


... si curtea interioara a muzeului. Am intrat si noi la o expozitie de pictura adusa de la Muzeul de Arta din Asturias (N Spaniei) si am admirat opere ale pictorilor valencieni, printre care Sorolla si Pinazo.

Pe dumnealui l-am deranjat din somn, dar a fost politicos si a stat la pozat pentru mine.

Insa dumnealui a fost atat de speriat cand s-a trezit cu mine la mai putin de juma de metru de el, incat pana in varful primului pom nu s-a mai oprit.


Leandru galben...

Vream sa-l prin pe Domnul Fluture in toata frumusetea lui, dar nu a vrut sa stea linistit nici macar o clipa. Avea treaba, ce mai!


13 comments:

Cristian 4 iunie 2009, 07:42  

Bravos. Foarte frumos!

starsgates 4 iunie 2009, 10:24  

E foarte frumoasa.:)

anielle 4 iunie 2009, 19:50  

Superbe imagini ne-ai oferit,Laura ! Iar leandru galben nu am vazut niciodata .

Elisa 4 iunie 2009, 23:09  

Ai facut din postul acesta un ...regal :) Minunat! Si cand ma gandesc ca tu ai vazut toate astea in real!?? Te invidiez (in sens bun ) si multumesc pentru frumoasele imagini.Toate astea sunt pe o suprafata de...??? Noapte linistita Laura draga!

Laura 5 iunie 2009, 00:15  

Nu stiu cat e de mare suprafata, dar e mare. E aproape de centrul orasului, adica doar treci un pod si ai ajuns la Gradinile Regale. De la un capat la altul poti face o plimbare de 1 ora fara sa se plictisesti. Poate chiar mai mult daca faci asa poze multe ca si mine ;)

pescarusul argintiu 5 iunie 2009, 01:08  

Laura, m-am plimbat prin parcul regal in toiul noptii si a fost nemaipomenit! :)
Ai avut multa rabdare si ai surprins unghiuri si cadre inedite, centrate pe detalii sugestive.
Cred ca aceasta melodie ("Om bun" - Sfinx) va pica taman la tanc, iar acordurile ei cu iz de cetate medievala vor face casa buna cu aceste locuri:
http://www.trilulilu.ro/zummagio/5041c8943e1964

Vania 5 iunie 2009, 11:25  

Mi-am concediat decoratorul şi-mi fac grădina cum e asta. Fireşte, cu pisici!

Laura 5 iunie 2009, 11:29  

Pescarusule, multumesc de melodie. Superba! :)

Vania, evident ca cu pisici! O gradina fara pisici e ca si o cafea cu lapte fara cafea :D

cristina 8 iunie 2009, 06:29  

In Paradis cum o mai fi daca pozele facute de tine sunt de pe Pamant? ;)

Natura, pisici si catei ... frumos, frumos, frumos.

Cosmin,  9 iunie 2009, 14:39  

Laura, te-am intrebat vreodata cum de te plimbi atat de mult? Ma faci invidios.

Laura 9 iunie 2009, 23:07  

Cosmin, pai uite asa, ma ridic pe doua picioare, fac pasi si ma plimb :) Glumesc. Am avut si eu epoca mea de glorie daca vrei sa-i spui asa in care am calatorit. Acum de cam un an incoace stau pe tusa si Doamne ce dor mai mi-e sa fiu cu rucsacul in spate... Dar explorez Valencia, ca imi e la indemana si sunt multe de vazut in ea :)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP