Vladimir Kush, pictorul surealist al spatiilor

Vladimir Kush s-a nascut in 1965 in Moscova (Rusia), intr-o casa situata la poalele padurii Sokolniki unde in vremuri patriarhale tarii rusi ieseau la vanatoare. Vladimir Kush a inceput sa picteze inca de la varsta de 3-4 anisori. Tatal sau, om de stiinta fiind, ii povestea in copilarie despre vechii greci care considerau ca arta si stiinta sunt la fel de importante. Cu timpul, Vladimir a dezvoltat un apetit pentru spatii deschise, nascandu-se in el visul de a absorbi in interiorul sau intreg spatiul care se intinde intre marea inghetata din nord si pana la Pontus Euxinus (Marea Neagra). Dorinta sa s-a implinita insa in Hawaii, in Insula Maui, unde, ajuns la maturitate, a putut fi martor la topirea marii in cer sau a cerului in mare, continuitate asemeni unui cordon ombilical in care spatiul se condenseaza in picuri de timp.

Vladimir KushVladimir KushVladimir KushVladimir KushVladimir Kush

Aceleasi motive le gasim si in sculpturile lui Vladimir Kush, sculpturi in aur si argint, care iau nastere in editii limitate si care pot fi cumparate de pe pagina oficiala. Fie ca vorbim de o pictura originala sau de o sculptura, cadoul e la fel de reusit. Se pare ca unii oamenii chiar le au pe toate (ma refer la talente).

Vladimir Kush Vladimir Kush Vladimir Kush

12 comments:

starsgates 3 mai 2009, 11:04  

Îmi place pictura suprarealistă, jocul acela cu frumosul, imaginaţia şi sentimentul de măreţie, iar vladimir kush, e foarte talentat.

Laura 3 mai 2009, 11:55  

Stargates, e un stil de pictura plin de culoare si de viata. Parca iti da speranta, nu-i asa? O duminica placuta! :)

Elisa 3 mai 2009, 13:08  

N-am vazut eu prea multe in viata asta,dar asa ceva chiar nu am mai vazut.Superba imaginatie creativa! Multumesc, draga Laura :)

g1b2i3 3 mai 2009, 18:50  

Draga Laura,am ramas impresionata de picturile artistului rus.ma mir ca nu l-am intalnit pana acum in calendarul zilei.Voi tine minte sa pomenesc si eu de articolul tau despre pictorul surealist al spatiilor cand va veni ziua.
Draga Laura,spuneai ca azi e Ziua mamei in Spania.ma gandeam ca ai scris despre obiceiurile de acolo din aceasta zi. :)
Le doresc La multi ani tuturor mamelor!
O seara linistita!
Gabi.

Laura 3 mai 2009, 19:20  

Gabi, pai nu prea e mult de spus. Se spune "La multi ani!", se dau flori, se strange familia, ca doar e duminica... Pentru mine e o zi normala...

pescarusul argintiu 3 mai 2009, 19:57  

Laura, un mare si sincer BRAVO pentru extragerea acestor frumuseti ale artei!
Parca sunt divine, nimic din esenta lor nu aminteste de mana omeneasca, par ca au luat nastere prin suflarile vrajite ale unei supraputeri...
Sublima mi s-a parut ilustrarea oului urias al vietii, spart in mijloc de mingea de foc a soarelui!
Vladimir Kush este unic!
Am citit si eu astazi informatia ca in Spania este Ziua Mamei pe data de 3 Mai.
LA MULTI ANI tuturor mamicilor, mamei tale si viitoarelor mamici! :)
Inseamna ca acolo la voi mamele se bucura de dubla aniversare, luand in considerare si ziua de 8 Martie ;)

Laura 3 mai 2009, 20:45  

Pescarusule, asa e, pe 8 martie e Ziua femeii si in prima duminica din luna mai e Ziua mamei. Ma bucur ca ti-au placut picturile lui Kush. O seara de duminica placuta iti doresc! :)

Vania 4 mai 2009, 08:35  

M-ai momit şi, neputându-mă abţine, mi-am cumpărat şi eu câteva lucrări în aur ale lui Kuş...

Laura 4 mai 2009, 10:29  

Vai Vania, tu cu mai multe si altul cu niciuna? :)

Muzica Nu Ucide 5 mai 2009, 12:11  

Vazusem cateva lucrari ale lui vladimir kush, insa nu stiam ca sunt ale lui.

Sunt inspaimantata de grija pentru detaliu pe care o regasesc in unele lucrari ale sale si de cand am citit postul tau sunt pe google in cautare de materiale asemanatoare, avida.

Laura 5 mai 2009, 23:10  

Ma bucur ca ti-a starnit curiozitatea ;)

Oana 5 mai 2009, 23:59  

Wow, ce tare ar i ca nenea asta sa-mi ilustreze cartile :P Vise...

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP