Sydney Street Fashion

Am redescoperit recent The SartoriaList. Probabil multi dintre voi cunoasteti blogul, avand in vedere ca e un punct de referinta in lumea modei. Tipul asta, dupa ce a lucrat 15 ani in domeniu, a insfacat o camera foto (nici nu vreau sa ma gandesc la cate mii de euro se ridica camera lui) si a inceput sa faca poze la oameni pe strazile New York-ului, a creat un blog si a publicat pozele. Din cate stiu eu, nimeni nu l-a dat in judecata pentru asta si nici el nu a cerut permisia in scris fiecarei persoane fotografiate pentru a le putea publica moaca in vazul lumii, asa cum se face in mod normal si legal. Cert este ca tipul a devenit atat de faimos incat blogul lui a fost nominalizat in Top 100 Design Influencers de catre Times Magazine. Si totul pentru ca a fost un om cu o camera, o persoana care, ca si noi toti ceilalti, a vazut ca exista o discrepanta intre moda de pe strada si cea de pe pasarele. Anul acesta, Scott Schuman va publica si o carte, deci vom mai auzi de el negresit...

Aceste doua poze ar fi in topul meu... Sunt ambele din Sydney, dupa cum se observa pe fundal...

4 comments:

Anca 7 mai 2009, 13:46  

Imi place la nebunie sa studiez moda strazii, poate mai mult decat cea de pe catwalk. Site-ul acesta e cel mai tare. Ador tinutele alese de tine, in special prima.

Laura 9 mai 2009, 12:29  

Mie imi place moda ca si arta. Combinatii de complemente, materiale, culori... daca e armonie, imi place, chiar daca eu nu as iesi pe strada cu unele tinute, imi plac cum stau pe altii. Exista o discrepanta intre ceea ce imi place si ceea ce as purta. Oare numai mie mi se intampla?

Elisa 11 mai 2009, 22:51  

Da,opera din Sidney...visez sa ma duca si pe mine acolo...

Laura 11 mai 2009, 23:11  

Si eu visez la Opera din Sydney. Sper sa ajung si eu acolo candva... si sa vad si un spectacol ;)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP