Leapsa culta

Eu nu iau leapsa, dar uite, de data asta, de dragul lui Nicu si impinsa de la spate de Oana, am zis ca o fac si pe asta. Dar ce sa va povestesc... pe cand sa ma apuc de treaba, imi moare netul. O fi vreun semn!

Ce autor apare cel mai des la tine în bibliotecă? Din ce carte ai mai multe exemplare ?

Exupery si Eliade, concureaza unul cu celalalt. Carti nu am in dublu exemplar, doar DVD-uri, de cand s-a gresit Amazon-ul si mi-a trimis de doua ori acelasi pachet la pret de 2 x 1.

De ce personaj de ficţiune eşti sau ai fost amorezat în secret?

Am fost intotdeauna cu picioarele mai mult sau mai putin pe pamant. Nu am avut timp sa ma indragostesc de personaje de fictiune. Mi-a ajuns intodeauna versiunea fictiva in viziune proprie a persoanelor reale.

Ce carte ai citit cel mai des ?

"Micul Print" de Exupery

Care era cartea ta preferată la 10 ani?

Probabil "Fram ursul polar", ca alta nu cred ca am reusit sa duc pana la capat la asa o varsta frageda. Uram cititul...

Care a fost cea mai proastă carte citită anul trecut?

Cea de "Analiza de date" de la facultate.

Care a fost cea mai bună carte citită anul trecut?

"Dragostea in vremea holerei" de Gabriel Garcia Marquez

Cine crezi că ar trebui să câştige premiul Nobel pentru literatură?

Oana! Categoric! E timpul sa apara si un roman in lista (era sa zic neagra)... aia.

Ce carte ţi-ar plăcea sa vezi ecranizată ?

De ce ar vrea cineva asta? Pentru a veni un altul cu o alta viziune si a omora personajele pe care ti le-ai plamadit tu din imaginatia ta?

Descrie visul cel mai straniu care să fi inclus un scriitor, o carte sau un personaj literar?

Eu cand dorm, dorm, nu ma joc.

Care e cartea cea mai puţin cultă pe care ai citit-o ca adult?

Nu exista carte "putin culta". Cuvantul "cult" face parte din insasi definitia cartii. Dar acum daca e sa na gandim la anumite manuale cu formule...

Care e cartea cea mai dificilă pe care ai citit-o?

Undeva intre "Padurea spanzuratilor" si "Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi", asta daca nu luam in considerare "Ceanura pentru un suras", primul roman pe care am incercat sa il citesc in clasa a II-a, si pe care nu l-am terminat niciodata.

Preferi autorii francezi sau ruşi?

Ce au unii de-aface cu ceilalti?

Shakespeare, Milton sau Chaucer?

De ce i-am compara?

Ce te deranjează cel mai mult în activitatea lecturii?

Ca zboara timpul.

Care e romanul tău favorit?

"Citadela" lui Exupery

Joci ceva?

Doar la loto, rar... Sunt plictisitoare, asa-i?

Povestiri scurte, schiţe?

Daca nu e Eminescu, prefer povestile mai lungi.

Non-ficţiune ?

Orice merge, numai sa imi stimuleze intelectul

Ce scriitor crezi că este supraevaluat?

J.K. Rowling

Ce carte ţi-ai lua pe o insulă pustie?

Nici una, ca daca stau sa cuget mult, pierd corabia catre insula.

Şi… acum ce citeşti ?

"Pictorita din Shangai" de Cody Epstein. O sa va povestesc despre ea dupa examene...

Pasez mingea mai departe la Elisa in gradina. Ups! Sper ca nu am spart vreun geam!

9 comments:

Nicu 19 mai 2009, 07:09  

Laura,
Ai vazut? leapsa nu doare.
Nu as fi vrut sa intru in intimitatea lecturilor tale, dar am fost si eu impins de la spate de scriitoarea care tinteste NOBILUL.
Am vazut si INGERI cu picioarele pe pamant!

starsgates 19 mai 2009, 08:03  

:)))Se pare că Elisa e bombardată de lepşe.:)
Ăsta o fi pluralul? Hm...:)

Vania 19 mai 2009, 08:42  

Clar! Vrea, nu vrea, oana va trebui să primească Nobelul!

Laura 19 mai 2009, 12:31  

Ehe, Nicu, nu e nici o intimitate, ca doar am mai scris aici despre lecturile mele... Baiul e ca nu reusesc sa citesc eu pe cat as vrea. Probabil ca e din cauza ca eu cand dorm, dorm :)

Stargates, daca o invidiezi, ia si tu leapsa, na, ase! ;)

Vania, dar ea vreaaaaaaa...

starsgates 19 mai 2009, 20:27  

Ups, mai bine tăceam.:)
Am încasat-o ca la şcoală.
Bine fie, dar mai la sfârşitu' săptămânii, că acum deja am dat motiv să se râdă de mine.:)

Laura 19 mai 2009, 23:17  

Stargates, gandeste-te la ea ca la un referat, nu ca la o lucrare de control. La referate poti suna un prieten ;)

Oana 19 mai 2009, 23:25  

Deci clar, e musai sa mi se dea un nobel, poate pentru lene, dar sa mi se dea :D Daca nu preluai leapsa, as fi uitat complet de Fram, ce amintiri :)

Elisa 19 mai 2009, 23:26  

Deci v-ati inteles ;) am scapat? Multumesc frumos :D

Laura 19 mai 2009, 23:32  

Oana, scuze pentru vestea proasta, dar nu se da Nobel pentru lene :P Norocul tau e ca mai ai si alte calitati, deci sanse sunt :) Fram... pai a fost prima carte pe care am citit-o cu sufletul la gura, avea litere de-o schioapa, poze multe... Am citit-o in doua zile, nici sa mananc nu mi-a trebuit... Citeam greu, dar m-am ambitionat... Apoi am trecut pe carti de Jack London si asa s-a deschis in fata mea lumea lecturii :)

Elisa, scapat? Cum sa scapi? Nu scapi deloc! La treaba cu tine! :)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP