1 iunie, Ziua Copiilor (de toate varstele)

Va propun un joc:

Nu, nu e jocul acela cu saditul copacelului in gradina din fata blocului, pentru ca sunt sigura ca majoritatea a-ti jucat acest joc deja. Acesta e jocul cu escaladatul copacelului sadit cu ani in urma, copacel care intre timp a crescut mare de tot. Copacul acesta nu e nici nuc, nici mar, nici tei, ci e copacul viselor noastre. Ideea e de a alege un vis, de a-l scrie aici, la voi pe blog sau pe o bucatica de hartie si timp de un an sa luptati din toate puterile pentru a face acest vis realitate. Ne intalnim aici peste exact un an, sa vedem cat de mari am crescut sau cat de sus am reusit sa ne cataram in copacul viselor noastre. Secretul e sa nu renuntati pe drum! Bafta! Si "La multi ani!" tuturor celor cu suflet tanar!

Poze facute de mine ieri in parc

6 comments:

starsgates 1 iunie 2009, 07:45  

La mulţi ani şi ţie laura.:)

Manole,  1 iunie 2009, 10:25  

Ma urc in copac, dar da-mi voie sa nu spun visul. Am sa-l spun la anul, cand ne vom reintalni! :)

sfinx777 1 iunie 2009, 16:09  

La Mulţi Ani, Copilăriei, tuturor copiilor !!!
respecte şi preţuire ţie, zâmbet,
Sibilla

pescarusul argintiu 1 iunie 2009, 20:54  

Interesanta tema de gandire ai propus, Laura!
Si eu am un vis, care nu stiu daca se poate implini in cursul unui singur an, dar ma mentin optimista :)
Dezvaluirea va fi anul viitor, in acest loc, sub umbra copacului falnic.
LA MULTI ANI si copilasului din sufletul tau!

omu' 1 iunie 2009, 22:35  

La multi ani, Laura!
Imi doresc sa-mi vad visul cu ochii: la vara viitoare sa merg la Mare pe autostrada Brasov- Bucuresti.

Elisa 2 iunie 2009, 10:29  

Laura,la multi ani! si mie-mi place sa ma sui in pomi,cat mai sus... :)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP