Guinness - reclame inspirate










































3 comments:

pescarusul argintiu 6 aprilie 2009, 17:48  

Trebuie sa fie o marca de bere extrem de ravnita si de apreciata, inteleg!
Cate sacrificii e dispusa sa faca pentru obtinerea ei toata lumea vietuitoarelor cuvantatoare si necuvantatoare! :)
Ai consumat si tu? Din fotografii reiese ca berea este neagra si tare... BUNA :))

Laura 7 aprilie 2009, 11:18  

Pescarusule, nu am baut Guinness in adevaratul sens al cuvantului. Mi-am muiat doar o data buzele in spuma ei, dar eu si berea nu suntem prea bune prietene, asa ca... Dar Guinness-ul e mandria Irlandei. Mie imi plac reclamele la Guinness si imi place eleganta acestei beri cand e pusa in pahar :)

pescarusul argintiu 7 aprilie 2009, 23:34  

C'est vrai, Laura :)
Si mie imi da impresia unei consistente rafinate, pline de caracter si stil, cand se odihneste in pahar...
Cred ca merita sa fie mangaiata de cristal.

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP