Chelin Sanjuan Piquero

Nicole mi-a recomandat in postul trecut aceasta minunata artista - Chelin Sanjuan Piquero. Multumesc Nicole! (Nicole este si ea artista la randul ei si va recomand sa-i vizitati lumea virtuala plina de picturi si colaje menite sa iti aduca liniste in viata).

Intrand pe pagina lui Chelin Sanjuan Piquero am descoperit ca momentan locuieste in Valencia. Ce coincidenta! Nascuta in 1967 in Zaragoza (Spania), Chelin a emigrat impreuna cu parintii in Chile si apoi in Venezuela, pentru a se reintoarce in Spania la varsta de 20 de ani si a-si incepe studiile la Universitatea de Arta din Barcelona.

Imi place mult stilul lui Chelin Sanjuan Piquero. Daca ati tras deja cu ochiul la picturile de mai jos, nici nu va va surprinde destainuirea mea. Fete frumos conturate, linii moi, gesturi delicate, materiale transparente, fantezie, inocenta si... pisoi! Multi pisoi! Cum sa nu-mi placa daca e vorba despre pisoi? ;)









































































Dar trebuie sa recunosc ca picturi precum urmatoarele ma duc mult cu gandul la lumea fantastica a lui Alex Alemany.


In schimb viziunea originala a lui Chelin Sanjuan Piquero asupra "nasteriii lui Venus si a tenisilor" imi place mult.

La fel cum imi place schita "Laptaresei" lui Johannes Vermeer in contrast cu lumea "reala", plina de culoare. Ce pisoi fericiti! Si unul dintre ei pare ca se si pricepe la arta. Critic in toata regula, ce mai! in timp ce celalalt profita de ocazie. Lasa, nici in lumea pisiceasca nu-i mai bine... pana unul casca gura, altul si profita de ocazie... Imi place enorm de mult cum se prelinge laptele pe umbrela.


Imbinarea de schite cu culoare cred ca e geniala. Ma intreb ce se naste din ce? Schitele din pictura sau pictura din schite?

Schite clasice, pictura realista si pisoi! Ce altceva mai poti cere de la o pictura frumoasa?

8 comments:

Elisa 13 aprilie 2009, 16:41  

Diafan,este tot ce pot sa spun.
Multumesc draga Laura pentru minutele oferite...

Nicole 13 aprilie 2009, 17:31  

Multumesc pentru link!
O ador pe Chelin Sanjuan. Ai ales din lucrarile ei exact ce as fi ales si eu!

mihaella 14 aprilie 2009, 18:54  

superbe!ma duc sa le mai privesc o data.

www.jamescrissilv.ro 15 aprilie 2009, 16:11  

Sarbatori fericite si lumina in suflet iti doresc.
Sincer sunt fascinat de ce ne-ai aratat.

CELLA,  17 aprilie 2009, 20:16  

PACE, LUMINĂ ŞI IUBIRE
SĂRBĂTORI LUMINATE
multă linişte şi frumuseţe la tine-n casa virtuală, dovada frumuseţii din sufletul tău
să ai parte de toate cele bune alături şi împreună cu cei dragi

Elisa 18 aprilie 2009, 22:50  

Sarbatori Fericite,draga Laura! Bucuria din sufletul nostru si Lumina de la El sa ne fie de ajutor!Un inceput nou si bun! Te pup :)

Corpse Kid 18 aprilie 2009, 23:06  

Sper ca acest gând virtual să îţi aducă ce îţi doreşti tu cel mai mult! Paşte fericit!

Radu Gaspar 23 aprilie 2009, 20:48  

Incredibile lucrări! Îmi place în special cum se prelinge laptele din schiţă pe umbrela personajului principal ca să-i spunem aşa... absolut minunate.

Îmi place blogul tău, foarte colorat :D îmi pare bine că l-am găsit.

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP