Cercelusi de la Iepuras

Se pare ca si anul acesta am fost cuminte, pentru ca Iepurasul s-a straduit sa ma gaseasca din nou si sa imi aduca acesti minunati cercelusi. Mi s-a spus ca in spaniola aceste flori se numesc "El pendiente de la Reina", adica "Cercelul Reginei" si am gasit aceasta denumire foarte frumoasa si potrivita pentru aceste flori. Anul trecut de Florii am publicat o fotografie facuta de mine in Bath. Stiu ca m-au impresionat mult pomisorii de cercelus pe care i-am vazut in diferite gradini din Europa. Ma intreb daca si cercelusii mei vor ajuge vreodata asa... Multumesc Iepurasule!

Voua ce vi-a adus Iepurasul?

CercelusiCercelusi Cercelusi Cercelusi Cercelusi Cercelusi

10 comments:

Paul 19 aprilie 2009, 22:16  

Sarbatori fericite!
Hristos a Inviat!

g1b2i3 20 aprilie 2009, 15:35  

Draga Laura,imi plac cercelusii tai.Si mama avea niste cercelusi asemanatori cu ai tai.
Ce mi-a adus Iepurasul?Oua rosii,un iepuras mic de ciocolata si,cel mai important,am fost cu totii impreuna.
Sa fii fericita!

Elisa 21 aprilie 2009, 17:08  

Ce frumosi sunt! N-am avut niciodata din astia...sa-ti traiasca si sa faca floricle incontinuu.Te pup Laura si-ti doresc o Saptamana Luminata in pace si liniste.

Manole,  22 aprilie 2009, 09:34  

Cercelusii sunt deosebiti. Delicatetea acestor flori m-a infiorat de fiecare data.
Laura, iti trimit numai ganduri bune, bucurie si multa implinire!

anielle 22 aprilie 2009, 12:58  

Frumosi cercelusi ,Laura!
Unii bobite ca niste perle, de purtat la un dineu serios, altii mai curgatori si nonconformisti, pentru iesirile cu prietenii in zilele de vara :).
Mie mi-a adus iepurasul frezii ca tot ma ingrijoram eu ca trece primavara si nu o sa primesc :).

pescarusul argintiu 23 aprilie 2009, 13:50  

Frumosi cercelusi ti-a daruit Iepurasul, plini de viata si rumeni in obrajori! :)
Si mie aceste sarbatori mi-au adus mari bucurii: mi-au inflorit si trandafirul japonez (are petalele de un roz banan suav) si crinul de pe balcon.
Sa-ti implinesti cele mai arzatoare dorinte!

Oana 23 aprilie 2009, 17:00  

Chiar frumoase flori, eu nu le-am vazut niciodata. Cand vii in tara sa-mi aduci si mie una :D

Cristian Lisandru 25 aprilie 2009, 13:46  

Am preluat şi eu bannerul vostru... Numai bine vă doresc, baftă în continuare...

copiiiiubirii 27 aprilie 2009, 18:10  

Nu-mi mai aduce nimic iepurasul. Cred ca sunt probabil prea batrana sa ma viziteze. :))

PS: Nu stiam ca melodia Flowers are videoclip... oricum superba piesa... mereu ma binedispune. :D

Anonim,  11 mai 2012, 14:45  

buna ,am si eu cercelusi primit si asi vrea sa stiu mai multe despre el.

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP