Sculpturi in fructe si legume

17 comments:

starsgates 31 martie 2009, 07:36  

Sunt extraordinare! Unde le-ai aflat????

Elisa 31 martie 2009, 08:42  

De exceptie...am vazut numai in pepene verde..sau rosu,dar astea sunt incredibile,ar trebui sa le vad de la 40 dee cm :)

-X- 31 martie 2009, 09:29  

Daca ar fi sa aleg o sculptura din galeria virtuala propusa de tine, as alege-o pe cea in sfecla rosie :).

pescarusul argintiu 31 martie 2009, 11:43  

Laura draga, adevarate forme de arta, ce imbina simtul frumosului cu savoarea gustului!
Cel mai mult mi-a placut sculptura in miez de pepene galben, pentru ea as supralicita, daca exponatele ar participa la o sedinta de vanzare :)
Sper ca tu esti bine si ca primavara aceasta ti-a dat noi energii sa-ti implinesti proiectele indraznete!
O zi cu mult soare si zambet in suflet!

Laura 31 martie 2009, 12:22  

Stargates, cautam si eu fructe pe net si asta am gasit :)

Elisa, eu ma intreb cum au fost sculptate, dar dupa ce am vazut sculpturi in coaja de nuca si in varf de ac, nu ma mai mira nimic.

X, Eu cu pepenele si cu Gratiile ma multumesc :)

Pescarusule, multumesc la fel. O primavara frumoasa sa ai si tu. Aici ploua de vreo 3 zile, dar vine ea Coana Primavara cat de curand :)

Bigdady 31 martie 2009, 15:54  

Mai ati innebunit? Cum credeti voi ca aia cu pepenele galben e reala, N-ati mai mancat de multa vreme un pepene sau ce?...mijlocul lui e gol (in fine, plin cu seminte).
Sau cea cu capsuna, nu vedeti ca inaltimea "sculpturii" se abate de la proportionalitatea fructului?! Nu mai spun de consistenta capsunii...
E Photoshop toata ziua...adevarat insa, superb realizate.

Laura 31 martie 2009, 16:12  

Bigdaddy, si eu m-am gandit ca ar fi Photoshop. Ar mai fi insa posibilitatea ca s-a sculptat in fructul inghetat sau ca sculptura in sine e parte din alt fruct si nu din cel care serveste drept suport. Multumesc de vizita oricum :)

CELLA,  31 martie 2009, 19:50  

eu mi-am ales căpşuna, cred c-ăi foarte greu de făcut
pot să i-o dăruiesc lui NICHITA de ziua lui ? .
toate-s suprbe :)

Oana 1 aprilie 2009, 00:02  

Sunt superbeeeee :)

Laura 1 aprilie 2009, 00:11  

Cella, daruieste, daruieste :) Din partea mea pepenele :)

Oana, asa e. Ce mai faci? Cum merge cu promovarea si cu scrisul? Te pup si spor! :)

Lanternativa 1 aprilie 2009, 11:48  

Sunt si eu de parere ca este vb. de photoshop dar acest lucru nu stirbeste cu nimic din originalitatea ideii si naturaletea / frumusetea realizarii.

Maria,  1 aprilie 2009, 19:33  

Cu sau fara Fotoshop, sunt de admirat.
Muzee multe si cu sculpturi in farful firului de par, purici jucand fotbal sau Fantana Trevi intr-un bob de orez le poti vedea in Guadalest , spre Alicante. Merita orice efort, te asigur.

Laura 1 aprilie 2009, 23:05  

Maria draga, chiar in Guadalest le-am vazut acum cativa anisori. Gand la gand cu bucurie :)

Vania 2 aprilie 2009, 10:40  

Am fost ieri la un local şi a adus legume banale. Or, aveam deja un alt orizont de aşteptare...

Laura 2 aprilie 2009, 22:59  

Vania, nu toti suntem artisti, ce sa-i facem... :(

Manole,  5 aprilie 2009, 11:54  

Extraordinare! Doamne ce pot face niste maini de om!
multumesc, nici eu nu vasusem decat in pepene rosu!

gabitiron 7 mai 2009, 09:07  

Photoshop in actiune la aceste poze! Daca vreti sa vedeti sculpturi reale in fructe si legume cautati "operele" maestrului Tiron Gabi la livevideo.com/gabitiron Vizionare placuta!

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP