The Tudors

The Tudors

The Tudors
Regele Henry al VIII-lea a ramas in istorie pentru cele 6 sotii si nenumaratele amante. De cate ori aflati in fata unei picturi a lui Henry al VIII-lea si ghidul povesteste despre viata tumultoasa a regelui, in grup se aud chicoteli.

The TudorsThe Tudors















Tanarul Henry avea suflet de artist, muzician, teolog si sportiv - printul perfect in ochii Renasterii. Insa viata sa a fost dominata de un blestem: nu a avut nici un mostenitor baiat care sa-i traiasca. E adevarat ca fiica lui, Elisabeta I, avea sa faca mai mult decat toti baietii din lume, dar el sarmanul de unde sa stie asta?

The Tudors
The Tudors
















Pasiunea si obsesia lui Henry al VIII-lea au starnit furtuni la Vatican. Uneori capricios si crud, domnia lui Henry al VIII-lea a fost una dintre cele mai spectaculare din istoria Angliei.

The Tudors
Serialul "The Tudors", ajuns deja la sezonul 3 (filmat in Dublin) este unul dintre cele mai impresionante seriale istorice facute vreodata. Interioarele somptuoase, hainele de epoca, broderiile, dantelele, privirile seducatoare evoca o lume mustind de sexualitate, de dorinte aprinse, de ambitii care nu pot fi stinse pana ce cupa nu e bauta pana la capat.

The Tudors
Imi plac foarte mult aceste fotografii cu scene din serial, inspirate in parte din picturile clasice.

The TudorsThe Tudors

Recomand cu caldura serialul "The Tudors" tuturor iubitorilor de istorie si de frumos.

16 comments:

paul 21 februarie 2009, 17:45  

Privind postarile tale,pofta de viata revine oricat de seaca ar fi. Referitor la film,nu prea stiu de unde poate fi luat!

Laura 21 februarie 2009, 19:22  

Paul, se poate lua direct de pe site-ul oficial. Pana acum au fost 20 de episoade iar sezonul 3 va incepe cat de curand.

paul 21 februarie 2009, 23:14  

Ok,multumesc Laura, daca nu voi reusi am sa apelez la ajutorul tau, duminica placuta!

Vania 22 februarie 2009, 08:13  

Pare vrednic de interes!

Anca 22 februarie 2009, 15:14  

Si eu m-am uitat la sezonul 1 si mi-a placut. O sa ma uit si la restul, desi Henry nu seamana fizic deloc cu cel real (ceea ce nu e neaparat un lucru rau :D). Am citit undeva motivul pentru care nu au ales alt actor. Pozele sunt absolut superbe.

Laura 22 februarie 2009, 18:21  

Thanks God ca Henry nu arata ca in picturi. Trebuie ca s-au gandit si ei la ratings :) (cred ca e motiv necesar si suficient) :D

pescarusul argintiu 22 februarie 2009, 22:20  

Instructiv si interesant demers ne oferi, ca de obicei, Laura!
Numai bun de urmat indemnul tau, intr-o odaita incalzita, la gura sobei :)
Multumesc pentru toate precizarile si detaliile cu care ne rasfeti ;)

oceania 23 februarie 2009, 09:49  

da, am vazut serialul si mi-a placut. pozele sunt remarcabile iar actorii sunt pur si simplu frumosi:).

CELLA,  23 februarie 2009, 14:03  

sunt BIG fan serialul ăsta şi-n general tot ce înseamnă dinastia tudorilor :)
HBO-ul nu a anunţat "vestea", ori poate mi-a scăpat mie
bucuroasă de veşti, merci
filmul meu preferat rămîne Ana celor 1000 de zile, m-a impresionat ... la vremea aia dar şi http://www.port.ro/anna_celor_1000_de_zile_anne_of_the_thousand_days/pls/fi/films.film_page?i_film_id=8567&i_city_id=3372&i_county_id=-1&i_where=2azi este în top (personal)

Laura 23 februarie 2009, 17:04  

Oceania, multumesc de vizita! Mie mi-a placut in special de Anne Boleyn. E asa de pisica... :)

Cella, e o onoare sa te am in vizita :) Multumesc de recomandare. Ai vazut si "The Other Boleyn Girl"(2008), cu Natalie Portman si Scarlett Johansson?

Anonim,  23 februarie 2009, 18:31  

din păcate nu, dar am un "furnizor" căruia am să-i fac "comandă" :)
mulţumesc pentru sugestie
de vizitat te vizitez zilnic da-s mai timidă :)
îţi mulţumesc pentru un gest din trecut, speram să am prilejul să o fac într-o zi :D

Laura 23 februarie 2009, 21:39  

Eu iti multumesc :) Si vizionare placuta :D

Oana 24 februarie 2009, 01:08  

Si io il urmaresc cu placere ;)

Elisa 24 februarie 2009, 10:30  

Cand ai zis ca incepe??Pe HBO? :)Intre 9-12 seara cam am program... :(

Laura 24 februarie 2009, 11:09  

Elisa, nu stiu cine transmite "The Tudors" in Romania ca eu aici nu am programe TV romanesti. Sezonul 3 incepe sa fie transmis in State si pe pagina oficiala a serialului cat de curand. In Romania la TV probabil va ajunge ceva mai tarziu.

alexandra,  6 noiembrie 2011, 18:30  

cel mai frumos si interesant serial. merita vazut.

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP