Idei de cadouri pentru ziua de Sf. Valentin

Cupidon si Psiche, sculptata de Antonio Canova (Muzeul Louvre, Paris)Bomboanele, trandafirii, bijuteriile, ceasurile si felicitarea de duzina luata de la buticul din colt sunt niste cadouri frumoase pentru o zi speciala precum cea de Sfantul Valentin. Sunt cadouri tipice pe care asteptam oarecum sa le primim. E dreptul nostru!

Dar hai sa iesim din tipare. Hai sa daruim ceva special. Cred ca cel mai impresionant cadou e unul facut de mana, dar nu de orice mana ci de mana iubitului/iubitei si pe deasupra, personalizat.

Cateva idei ce-mi trec prin cap la repezeala:

- o felicitare facuta din hartie arsa pe margine, colorata cu creioane de cand erai mic(a) si decorata cu frunze culese din parc in seara aceea cand v-ati plimbat romantic pe alei

- un tort in forma de ceva care sa aiba o semnificatie pentru voi. Nu trebuie sa iti faci prea multe griji ca nu va arata perfect. E un motiv in plus pentru rasete

- o cina romantica in dormitor. Fara mancare de take away

- un picnic pe covor in sufragerie

- origami. Sunt o multime de pagini pe net care iti explica cum sa faci

- o pisicuta sau un catelus sau orice al animalut de care sti ca s-ar bucura. Ii va aminti de tine zi de zi, ora de ora, minut de minut...

- album cu fotografii din copilarie (dar nu numai). Poate chiar un albmun foto cu pozele voastre din copilarie combinate astfel incat sa pareti ca va uitati unul la celalalt, etc.

- un mesaj intr-o sticla. Scrie ceva frumos, romantic, adevarat

- picteaza-i un tablou. Totusi, daca nu esti bun(a) la pictura, nu-i fa portretul decat daca esti sigur(a) ca o caricatura nu il/o va supara

- o cutie cu bomboane invelite in hartiute personalizare cu cuvinte de dragoste

Si ar mai fi muuuulte. Va astept pe voi sa completati lista. Un cadou dragut pe care l-ati primit sau dat sau o idee nastrusnica care locuieste in capusorul vostru de ceva vreme si asteapta sa devina realitate.

Sa aveti un Sf Valentin romantic!

"Singing In The Rain"

16 comments:

cristina 9 februarie 2009, 02:07  

Pica sambata si sunt acasa :) Sa stii ca o sa ma gandesc la ceva ... cumva altfel. Nu ca m-as omora dupa sarbatorirea dragostei dupa calendarele consumiste, o data pe an, dar ... un motiv special pentru o surpriza pica bine sa imprastie inevitabila rutina.

elite 9 februarie 2009, 07:27  

Ca esti o romantica e clar! Dar oare cine nu-i...Cui nu i-ar place sa primeasca macar o idee din darurile tale? Dar avem timp pentru a pregati aceste daruri?Multi se gandesc pe 13: ce cumpar?Intra in primul magazin si gata...Demult, demult eu am primit o simpla portocala...si ea a fost inceputul si continuarea...Intr-un post am sa povestesc.Iti doresc sa ai parte de cadourile pe care le doresti!

Deona 9 februarie 2009, 09:15  

Un bambus norocos...
Un ecuson fabricat manual in care sa pui o poza a iubitului si sa scrii de jur imprejur, cu rosu Cel mai tare iubit (sau orice altceva)... si ecusonul sa fie purtat toata ziua in piept (pe 14 februarie), chiar si la serviciu... ar fi dragut ca fata sa-l poarte pe el in piept, iar baiatul-pe ea... ma refer la ecuson... :))
Cam atat imi vine in minte, dar ma voi mai gandi la scoala si daca descopar ceva, scriu!
O zi minunata, poop!

Laura 9 februarie 2009, 12:51  

Elite, sa sti ca spaniolii spun de jumatatea lor ca e "mi media naranja", adica "jumatatea mea de portocala", deci ceva a fost cu portocala aia :)

Laura 10 februarie 2009, 12:19  

Cristina, eu zic ca orice prilej de a primi cadouri nu trebuie neglijat :)

Deona, bambusul e o idee minunata pentru ca il poti avea pe masa cu anii. Si eu am avut si mi-a trait mai bine de un an de s-a facut mare si frumos :) L-am tinut in vaza chinezeasca si a aratat foarte bine.
Ecusonul e tare dragut, dar ma gandesc ca mai sunt si sefi ursuzi care nu ar aprecia gestul. Oricum, un strop de "nebunie" plina de candoare nu strica nimanui :)
Have fun la scoala :)

Anca 11 februarie 2009, 22:02  

Noi ne facem cadou o excursie de un weekend. Sper sa fie romantica!

Laura 11 februarie 2009, 23:06  

Sa fie, Anca, sa fie. Sa va distrati si sa va iubiti mult :)

flavius 12 februarie 2009, 15:30  

Servus...
Dar ceva aşa... mai de Dragobete? :)
Cele bune!

Laura 12 februarie 2009, 15:55  

Si de Dragobete sarbatorim, cum altfel? :)

Varby 12 februarie 2009, 17:03  

Un Sfantul Valentin cat mai fericit!

PS Am observat ca m-ai scos din blogroll. Daca nu mai vrei sa colaboram astept sa imi zici de ce lasandu-mi un mesaj pe blogul meu.

mihaella 17 februarie 2009, 23:44  

Pentru ca sunt romanca,eu voi sarbatori de Dragobete.multumim pentru idei!faine...

artcritic 17 februarie 2009, 23:51  

Ne place sa primim cadouri. Ne place sa fim iubiti. Ne place sa sarbatorim diverse lucruri. Dar asta inseamna oare ca trebuie sa ne alegem un sfant care nu e al nostru, o sarbatoare care nu e a noastra pentru a sarbatori un lucru ce nu are nevoie in sine de o sarbatoare? Cum adica ne sarbatorim iubirea? Asta nu facem in toate secundele cand ne simtim perfect unul langa celalat? Adevarul e ca noi romanii suntem foarte buni la copiat obiceiuri si traditii de kkt americane dar foarte prosti la imitarea partilor bune ale lor. Mancam la fastfood ca americanii, ne uitma la filmele lor, iubim aceleasi vedete, vorbim la fel ca ei, radem la aceleasi glume, etc. Dar habar n-avem care este spiritul american. Intrebati-va prietenii cum de au ajuns americanii in nici 200 de ani de la o tara formata in pustiu din imigranti la cel mai puternic de departe stat al lumii. Dar noi sarbatorim cu emotie o traditie de-a lor. Pentru descoperirea spiritului american citit o piesa de teatru celebra si foarte buna, "Moartea unui comis voiajor".

Laura 18 februarie 2009, 00:10  

Artcritic, americanii stiu sa se vanda, atata tot. Romanii nu stiu sa se vanda. Peste granitele Romaniei, se stiu cam numai lucruri rele despre romani. E vina americanilor? Nu, e vina romanilor. In lumea asta daca nu-ti faci publicitate, numeni nu stie de tine. In lumea asta, daca iti faci publicitate negativa, nimeni nu are timp sa sape dupa partile tare pozitive. E asa de simplu. Si da, cred ca prefer zambetul tamp uitat pe buzele unui american decat cutitele din ochii unuia care nu ma suporta pe fata pentru toate motivele gresite.

Laura 18 februarie 2009, 00:12  

PS: Sfintii nu sunt proprietatea nimanui.

Tot cel de mai sus,  19 februarie 2009, 04:36  

Ma gandesc ca expresia ta "E asa de simplu" nu suna deloc romaneste. O fi corecta gramatical nu zic nu da noi spunem mai degraba "Asa e de simplu" sau "E asa de simplu!..." - cu sens exclamativ. Ce ai folosit tu a fost probabil traducerea subconstienta a expresie americane " It's that simple". Chestia asta o fac foarte multi. Chiar si eu o fac uneori. Inteleg ca admiri unele parti ale americanilor. Ca si mine de altfel. Dar crezi ca e normal sa ne transformam pana si modul de a vorbi dupa al lor?

Laura 19 februarie 2009, 11:48  

Am fost foarte constienta cand am folosit expresia tradusa. Am facut-o intentionat. Pentru ca mi s-a parut haios oarecum. Sincer, in viata de zi cu zi schimb constant intre romana, engleza si spaniola. Mi-o cere viata. Si foarte sincer, atata timp cat reusesc sa exprim ceea ce doresc, imi e fix egal in ce limba o fac.

PS: Am scototcit pe net si din cate spune mai sus numitul, sarbatoarea Sfantului Valentin isi are originile pe vremea Imperiului Roman. Americanii au preluat si ei sarbatoarea de la altii si au facut-o populara (la fel cum au facut si cu Halloween-ul pe care l-au imprumutat de la irlandezi), nu au inventat-o ei. Ziua Recunostintei si 4 iulie sunt sarbatori americane 100% si astea da, sunt doar ale lor, nu le mai sarbatoreste nimeni. Ziua de Sf. Valentin e sarbatorita in diverse tari, nu doar in America si Romania. Ca romanii au simtit nevoia sa o imprumute, asta e altceva. Dar puteau sa o imprumute de la oricine, nu era nevoie sa o faca de la americani. Dar asa cum ziceam mai sus, americanul si publicitatea...

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP