In drum spre examen

Plec de acasa devreme. Un pic cam prea devreme, dar mai bine asa. Stau la semafor si ma mir cat de lung e rosul, merg cu metroul, admir cerceii doamnei din fata mea... Ies la suprafata, trec pe langa Spitalul Municipal. In jurul spitalului sunt reclame, ce sa fie? Trei tinere asistente stau pe o banca, mananca un sandwich si rad. Rad cu atata disperare de parca ar fi ultima lor sansa. Reclamele spun ceva de genul "mai aproape, mai umani". Eu gandesc. Ei dracie, normal ca nu la examen. Ma gandesc la "mai umani" si filosofez trista ca e doar propaganda. Gandesc mult. Dau coltul. Nu, nu in sensul ala... Dau nas in nas cu un individ ascuns in gluga si intre doua varste. Il privesc in ochi si nu ma dumiresc daca are o problema sau mai multe. Trece pe langa mine. Nu se intampla nimic. Eu ma gandesc ca am ce scrie pe blog. Simt nevoia de a fi mai personala. Ajung in curtea universitatii. Ma duc la secretariat. Ii zic tipului care pierdea vremea pe-acolo sa-mi confirme orarul examenelor. Cauta prin calculator si imi spune victorios: examenul de analiza de date a fost azi-dimineata la 11:30. Eu sunt cat pe ce sa lesin. Ma iau de el de parca ar fi vina lui. E! S-a uitat unde nu i-a fiert oala si s-a trezit vorbind prostii. Imi trag sufletul. Merg spre capela. Da, capela, acolo se tin examenele. Admir arhitectura exterioara si interioara a cladirii imense... Intru...
Maine e o noua zi, un nou examen...

16 comments:

paul 27 ianuarie 2009, 00:52  

Laura,m-ai pus pe ganduri,initial vroiam sa rad,iar acum sunt tare ingrijorat:(

Laura 27 ianuarie 2009, 02:08  

Nu fi ingrijorat, oricum se zvoneste ca maine e o noua zi :)

elite 27 ianuarie 2009, 07:23  

Mult succes!NOTA 10 e a ta!

starsgates 27 ianuarie 2009, 10:46  

:))Las că ai mai mult timp să te pregăteşti.)

Laura 27 ianuarie 2009, 14:57  

Multumesc! :)

Star, am dat examen si ieri, ca era asa cum stiam eu, la 18:30, dar se incurcase ala :)

Hai, ma duc la astalalt examen. Bafta mie! :)

pescarusul argintiu 27 ianuarie 2009, 16:08  

Laura, intre doua examene ai reusit sa fii atat de tonica, incat incep si eu sa regret ca nu mai simt emotia si freamatul sacadat al asteptarii orei stabilite pentru startul examenului...
Ai reusit sa privesti detasat si realist o situatie de viata specifica anilor de studiu, meriti o imbratisare sincera din partea mea si multa bafta la artileria ce va urma! :)
Cum a ramas pana la urma cu "Analiza de date", ai biruit-o ? ;)

azza,  27 ianuarie 2009, 23:00  

multa bafta! si spor la invatat.

paul 28 ianuarie 2009, 00:48  

Pana nu am citit ce i-ai scris in raspuns la Star,am stat rau pe jaratec:)

Laura 28 ianuarie 2009, 13:20  

Pescarusule, analiza de date sau psihologia matematica, cum vrei sa-i zici, e statistica pura si dura, matematica pacatoasa, cea mai urata materie dintre toate. Sper ca a fost bine, dar rezultatele nu le voi primi pana prin martie, pentru ca sunt examene nationale si se corecteaza centralizat la Madrid si pana nu termina de corectat ultimul examen nu fac publice rezultatele. Deci mai am un pic de stat pe spini :)

Azza, multumesc mult :)

Paul, o fi frig afara, dar nu trebuie sa stai chiar pe jaratec :)

Oana 28 ianuarie 2009, 14:01  

Eh, se mai intampla. Eu am fost trezita de un coleg cu 5 min inainte de examen, si eu eram convinsa ca e a doua zi :D Dar, da, si maine e o zi, nu e o tragedie.

Laura 28 ianuarie 2009, 16:07  

Oana, am fost, am dat examenul, am invins :)

pescarusul argintiu 28 ianuarie 2009, 17:46  

Daca ai invins, atunci bucuria ta este si a noastra!
Si lasa statul pe spini pentru fachiri, tu alege sa te cufunzi in moliciunea unei canapele! :)
Have a pleasant evening!

Elisa 28 ianuarie 2009, 18:47  

Cel mai multimi place scenariul...si scenarista,desigur si sa ai noroc in toate...ca meriti!Te pup si bafta in continuare :)

Laura 28 ianuarie 2009, 20:27  

Elisa, vorbeai cumva de mine? ca m-am inrosit :)))

Anonim,  18 decembrie 2009, 04:01  

good start

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP