Publicitate? Ce publicitate?

Daca as bea bere (ceea ce nu fac) sau daca macar mi-ar place asa un pic berea (ceea ce nu-mi place), in urma acestei reclame vazuta pe spatele camioanelor de aprovizionare, as merge si as bea o bere de cate ori as vadea reclama. Pentru mine insa, reclama aceasta e doar o reclama apetisanta dupa care intorc capul si o admir de fiecare data cand o vad si eventual imi starneste pofta de a vizita un palat si de a manca un hot dog.

Ce inseamna publicitatea pentru tine? In ce consta eficienta unei reclame? Cat de des esti influentat de reclame?

9 comments:

g1b2i3 12 decembrie 2008, 13:00  

E frumoasa reclama asta.Chiar daca se vrea reclama la bere,eu zic ca e si la hotdog.
Daca mi-ar fi foame acum,cred ca as saliva dupa un hotdog de care n-am mancat de nu stiu cati ani! :)

Laura 12 decembrie 2008, 13:09  

Textul reclamei zice "Rafinament frantuzesc", "Caracter nemtesc". Practic vreau sa sublinieze calitatile berii lor. Eu imi fac hot dog acasa, imi cumpar ingredientele plus cartofi prajiti sau chips si apoi ma ling pe degete de bun ce e :)

Vania 12 decembrie 2008, 13:26  

Spre deosebire de alţii, mă slobod la bere chiar şi fără nicio reclamă...

pescarusul argintiu 12 decembrie 2008, 16:00  

Laura, reclama are o distinctie aparte, chiar daca vrea sa popularizeze o marca de bere! :)
Eu marturisesc ca uneori am apetit pentru consumul unei beri dupa o masa savuroasa, in special vara, cand racoarea ei pica extrem de bine in mijlocul arsitei ;)
Totusi recunosc ca prefer berea neagra, cu gust usor mai consistent si mai dulceag, celei blonde.
As perfectiona reclama ta, in sensul ca as propune chiar un videoclip in care tanara aristocrata din imagine s-ar legana usor pe ritmuri de vals, cu berea aproape, zambind euforic...

Elisa 12 decembrie 2008, 16:39  

Eu am inteles ca reclamele "umbla" la subconstient,este suficient sa ne treaca prin fata ochilor,chiar daca nu suntem atenti,ca se inregistreaza si la momentul potrivit ne influenteaza sa cumparam anumite produse.Acuma...,daca o fi asa sau nu, nu mi-am dat inca seama ca deee...subconstientul dicteaza..hahaha
Ceea ce este sigur insa e faptul ca niciodata nu cumpar ceva pentru care tocmai am vazut reclama,deci la mine are efect invers.Si zic asta de pe vremea cand cumparam televizor,erau reclame la toate dar la Panasonic nu.De ce?Pe vremea aceea nici la Philips ;)

Laura 12 decembrie 2008, 17:57  

Vania, pai sa-ti fie de bine :)

Pescaruso, iti place Guinnessul? L-ai probat?
Pai tanara din reclama se leagana in ritmul curbelor camionului de aprovizionare :)

Elisa, da, e adevarat ce spui tu. Traim intr-o lume in care suntem constienti de puterea manipulatoare a reclamelor si de accea incercam sa le respingem atunci cand sunt percepute constient (asta mai putin cei care se imbraca numai cu haine de marca si folosesc numai parfumuri care apar la TV). Daca de multe reclame suntem constienti si le respingem, de majoritatea insa nu suntem constienti si jucam dupa regulile lor.

paul 12 decembrie 2008, 22:50  

Ok! Vad ca faci reclama la unele bunatati ce nu am curajul sa le servesc oriunde, prin urmare, da-mi voie sa-mi inchipui ca ma aflu la tine in bucatarie asteptand ca desavarsirea preparatelor sa ia sfarsit,iar prin bunavointa ta,sa reusesc sa gust din aroma bunatatii lor.
Multumesc!

Adrian Manolache 13 decembrie 2008, 00:57  

nu sunt deloc influientat de o anumita reclama.
nu cumpar un produs ptr ca are o reclama super interesanta sau fff cool:)

un weekend placut iti doresc

Laura 13 decembrie 2008, 01:57  

Paul, e doar hot dog si cartofi prajiti, nu e cine stie ce cozonac, dar esti bine venit :)

Adrian, oare chiar nu te influenteaza? Doar actioneaza direct la subconstient.

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP