Madame Butterfly de Puccini

"Madame Butterfly" de Puccini

12 comments:

Jamilla,  16 decembrie 2008, 15:58  

asta si cu fluturii adevarati sunt mortale ;-))))

Elisa 16 decembrie 2008, 16:31  

Oooo...,m-ai lovit direct in corason,draga mea...ori ai vrut tu sa-mi faci mie,azi o bucurie??Hmm?
Multumesc.Te pup. :)

Laura 16 decembrie 2008, 18:02  

Jamilla, nu cred ca am inteles exact ce ai vrut sa zici, dar merci ca ai mai dat pe la mine si te pup :)

Elisa draga, sa sti ca m-am gandit la tine cand am publicat videoul :)Stiu cat de mult iti place Madame Butterfly. Numai bine azi ca e ziua lui Cosmin si toata lumea se gandeste la el, ma gandesc si eu la tine si iti dedic aceasta melodie :)

starsgates 16 decembrie 2008, 19:15  

Este superba partea aceasta!:)
S-o tot asculti!:)

Elisa 16 decembrie 2008, 20:48  

Multam' din suflet multumesc si frumos.De cate uitam...,dar noroc c-avem prieteni care ne-amintesc :)

pescarusul argintiu 16 decembrie 2008, 22:06  

Laura draga, duioase aduceri aminte mi-ai prilejuit cu acest minunat fragment de Puccini! :)
Multumesc mult, simt ca sunt din nou in sala Operei din Odessa, cand ma desparteam de adolescenta si urmaream vrajita acest spectacol special...
Traiasca Madame Butterfly, memorabila si fermecatoare femeie!

Laura 16 decembrie 2008, 22:36  

Stargates, da, asa-i. Toata emotia pe care o tradeaza, o viata traita intr-un cantec :)

Elisa, nu uitam, doar nu ne amintim ;)

Pescaruso, eu am primit exact DVD-ul cu ecranizarea asta acum cativa anisori de Craciun. A fost dragoste la prima vedere :)

pescarusul argintiu 17 decembrie 2008, 14:55  

Laura, sunt sigura ca n-ar fi prima data cand ti se intampla acest lucru in viata! :)
Si cat e de frumos sa se nasca fata de o opera artistica nemuritoare care are o virtute inegalabila, neatinsa pana acum de nici un muritor: aceea ca nu produce dezamagiri si nici tradari!
Te imbratisez cu drag si iti doresc o zi senina, patrunsa de sunetul muzicii!

paul 17 decembrie 2008, 22:45  

Eram tare tanar cand am auzit-o pentru prima data la Teatrul National din Arad.Eram in primii ani de liceu si aveam abonament pentru toata stagiunea de toamna a operei de stat din Timisoara.Ce trec anii?(mai rau ca,banii)

Laura 18 decembrie 2008, 11:21  

Pescarusule, multumesc si iti doresc si tie o zi superba :)

Paul, nu stiam ca ai fost la scoala in Arad. Sau la Timisoara? Oricum, ambele orase imi sunt dragi :)

cati,  19 decembrie 2008, 18:05  

Minunat! E o opera absolut superba care-mi place foarte mult!
Nu stiu daca ai vazut filmul M Butterfly cu Jeremy Irons....e vechi, dar merita vazut!
Te pup :*

Laura 19 decembrie 2008, 18:13  

Nu l-am vazut, dar merci de recomandare :) O seara frumoasa!

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP