La Multi Ani, draga Blog!

Azi blogul meu face 1 anisor. Toti in cor: "La multi ani, blog de Laura!" :)

A fost un an frumos, in care am invatat multe de la voi si sper ca si voi ati invatat cate ceva de la mine. Important e ca ne-am simtit bine impreuna. Am scris despre arta, calatorii, cateva ganduri ratacite printre neuroni, am fost la cateva fiestas, am facut poze si am scris povesti.

Facand bilantul, totu-n tot am rezistat eroic umar la umar printre 221 de posturi. Am inceput cu Palatul Regaleira din Sintra (Portugalia) si am ajuns pe partea cealalta de glob, (nu, nu in China), in Japonia, cu Madame Butterfly...

Dar mai bine va las cu Lebedele la o plimbare pe Lac :)



Foto: theknot.com

15 comments:

starsgates 18 decembrie 2008, 07:44  

la mulţi ani, blog de Laura!
Sper să ne mai încânţi şi de acum înainte!:)

Vania 18 decembrie 2008, 09:28  

La mulţi ani, blog frumos!

Deona 18 decembrie 2008, 11:24  

La Multi Ani și de la mine! Este o adevărată plăcere sa-ți citesc blog-ul chiar dacă nu comentez de fiecare dată... sa știi ca sunt acolo în umbră...
Toate cele bune și sa curgă șampania!
Poop.

Elisa 18 decembrie 2008, 12:14  

LA MULTI ANI BLOG DE VACANTA MEA PERMANENTA SI DE CALATORIILE MELE IMAGINARE!
La Multi Ani blog de Laura draga!
La multi ani!Si cat mai multe etaje tortului.... :lol:

pescarusul argintiu 18 decembrie 2008, 13:17  

Ce repede a trecut un an, parca mai ieri a inceput aventura virtuala!
Vin si eu degraba la acest moment festiv, cu un buchet de frezii albe garnisit cu fundita rosie si cu ingeras din cristal, la acest moment festiv :)
LA MULTI ANI luminosi si impliniti, blog al Laurei!
Sa mergem alaturi, inainte, la fel de frumos ca si pana acum! :)
Cand ciocniti paharul de sampanie (tu si blogul) si va veseliti, sa va ganditi si la mine ;)
Petrecere frumoasa si multumesc pentru tort, absolut delicios!

azza 18 decembrie 2008, 21:13  

laaa muullltii ani! si spor la scris :P

Oana 18 decembrie 2008, 21:58  

Heheee, e de baut aici. Sa-ti traiasca blogul, dar si autoarea!

paul 18 decembrie 2008, 22:02  

L-am descoperit de curand in seri pustii si triste,citind lucruri noi ,frumoase,captivante somnul devenea linistit iar visele duioase. In el,citesti ceva din tine. Simti ca nu esti singur.
"La Multi Ani!"

Laura 18 decembrie 2008, 22:30  

Stargates, multumesc draga. O sa imi dau silinta sa nu va dezamagesc :)

Vania, la asa compliment, blogul s-a facut rosu in obraji. Multumesc! :)

Deona, multumesc si multumesc de ajutor cu sampania. Nu prea ma descurc sa o deschid singura :) E bine cand sti ca esti inconjurat de prieteni. Multumesc :)

Elisa, unde mai multe etaje draga, ca de "imburda" :) Te pup si multumesc de urari :)

Pescaruso, m-ai atins la inima cu freziile. Imi plac la nebunie, imi place mirosul lor. Nu stiu daca exista flori cu miros mai imbatator. Apoi ingerasul, o sa-l agat pe bradutul de la Mosu ca sa ma uit la el toata ziua. Multumesc :)

Azza, multumesc. Timp sa fie, ca idei sunt :)

Oana, pai ce iti place: vin, sampanie? Aici e ca in povesti, se bea si se mananca si nu se termina niciodata. Te pup! :)

Paul, pai e frumos sa ma faci sa imi dea lacrimile? :) Iti multumesc din suflet pentru cuvintele tale calde. Vise frumoase! :)

paul 19 decembrie 2008, 02:38  

Cer iertare,Felicitari Laura!

Laura 19 decembrie 2008, 12:01  

Paul, nu-ti cere iertare. Sunt eu mai emotiva, asta e. Cuvintele tale mi-au amintit de vremuri apuse, in fine, m-au rascolit. :)

Manole,  20 decembrie 2008, 10:21  

La multi ani, blog de Inger! La multi ani, Laura!
Intamplator sau nu, blogul tau a fost primul pe care am intrat, dupa cateza zile de agitatie maxima...
Oi gasi linistea,pe care mi-o doresc,mi-oi gasi trairile ascunse dupa alte cuvinte,oi gasi dorul calatoriei, nu stiu..poate pe toate...cert este ca imi place.
La cati mai multe ganduri si trairi impartasite!

Laura 20 decembrie 2008, 12:19  

Manole, multumesc frumos. Important e ca iti place. Cred ca fiecare vede cu proprii ochi si prin propria prisma. Iar calatoriile nu sunt doar cele pe care e faci cu trenul. Poate calatoriile cele mai frumoase sunt cele de autodescoperire :)

CELLA,  21 decembrie 2008, 16:14  

îmi amintesc cu duioşie cealaltă casă a ta şi cum m-am supărat(eu,pe mine)că nu-s atît de pricepută să "intru" ... parc-a fost ieri ...
mulţumesc pentru fiecare mică minune dăruită şi mai ales pentru ângerul c-o aripă ... am învăţat asta şi am purtat-o mereu în gând
să ai parte de lumină şi bucurii,să ne rîmîi aproape

Laura 22 decembrie 2008, 16:26  

Cella, multumesc de vizita. M-am bucurat mult de trecerea ta pe la casuta mea virtuala si mi-am amintit cu drag intamplarea. Te pup si te mai astept :)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP