Daruri de la Mos Nicolae

Gata? Ati lustruit cizmele?

Eu m-am plimbat ce m-am plimbat prin magazine si ce sa credeti? M-am intalnit cu Mos Nicolae! Ei, ce a zis Mosul? Pai ce era sa zica sarmanul? Ca e batran si ca are tare mult de lucru, ca anul asta trebuie sa faca ore suplimentare si m-a rugat sa il ajut sa imparta cateva cadouri.

Pentru Elisa, Stargates, Oana, Cora, Cristina, Anielle, Isabelle, Manole, Cristal, Azza, Jamilla, Gabi - decoratii de Craciun pentru casa

Daruri de la Mos NicolaeDaruri de la Mos Nicolae













Daruri de la Mos NicolaeDaruri de la Mos NicolaeDaruri de la Mos Nicolae















Pentru Pisoi - ceva moale pe ce sa doarma

Daruri de la Mos Nicolae
Pentru Vania (care iar si-a dat foc la blog, dar intre timp a construit altul), James si Nicu - machete cu scena nasterii

Daruri de la Mos Nicolae
Chiar daca nu pare, Mos Craciun continua sa fie cu ochii pe voi!

Daruri de la Mos Nicolae

Daca lista voastra continea altceva si Mosul a-ncurcat cadourile, reclamatiile se trimit la Polul Sud pe adresa Mosului. Nu omorati solul! :)

La multi ani cu sanatate, bucurii si implinirea tuturor dorintelor pentru toate Nicoletele si toti Nicolaii! :)

21 comments:

Elisa 5 decembrie 2008, 12:01  

Laura,daca ai vedea bucuria din sufletul meu ,la vedera ...Mosului intermediat de tine, ti-ai spune ca macar pentru atat si tot a meritat sa te intalnesti cu El :) ,mai ales ca eu nu ma astept si cu atat mai mult surpriza este mare.
Iti multumesc si-ti doresc bucurii care sa te faca fericita acum de Sarbatori si mereu.Te pup . :)

azza 5 decembrie 2008, 12:04  

UAUUUU!!!

Sper ca Mosu' sa-ti puna in ghete tot ce e mai bun in sacul lui... dulciuri, haine, mandarine, portocale, sanatate multa si... ce-o mai gasi el bun in sac!

ps: musai sa fim cuminti! el ii da de stire lui Mos Craciun de'am fost cuminti or ba!

pescarusul argintiu 5 decembrie 2008, 13:20  

Draga Laura, ce belsug de daruri mi-a trimis Mosul tau! :)
Ma grabesc sa-i multumesc tare mult si sa-l asigur ca am incercat sa fiu cat mai cuminte si sa-i merit darurile :))
Acum voi decora cu mult sarg si voie buna intreaga casa, voi lustrui bine de tot ghetutele si voi imprastia peste tot arome imbietoare de scortisoara, portocale si prajiturele calde!
Ingerii sa te binecuvanteze pe tine si familia ta!
Sa fii iubita mereu! :)

Laura 5 decembrie 2008, 14:50  

Elisa, vezi daca ai fost cuminte? :) Bucuria ta e contagioasa, draga Elisa :) Iti multumesc in numele Mosului pentru ca i-ai primit cadourile si ti-au placut :) Acum sa vedem cum impodobesti! :)

Azza, Mosul a trecut deja cu Zarzuela, nu stiu daca mai vine vreun Mos pe la mine pana la Mos Craciun. Dar bine zici tu de mandarine si de dulciuri. Batute nu se gasesc pe aici, dar nici nu trebuie, ca am fost cuminte :)

Pescaruso, ma inscriu la prajiturele! Eu prima pe lista! :) Spor la decorat si la lustruit ghetute si sa papi prajiturelele cu toti cei dragi tie :) Azi decorez si eu casa, ca sa nu zica Mosu ca-s lenesa :)

starsgates 5 decembrie 2008, 17:05  

Luată cu treburi, abia acum am apucat să văd surpriza.:)
Mulţumesc Moşule!:)
Cizmuliţele au meritat să fie curăţate.:)
O seară frumoasă Laura alături de cel drag.:)

Vania 5 decembrie 2008, 17:32  

Conform tradiţiei, iarăşi n-am primit nimic...

Manole,  5 decembrie 2008, 17:37  

Foarte frumos gestul, am ramas...si eu ca toata lumea...
Multumesc mult Laura!
Multe bucurii si multa implinire iti doresc! Te imbratisez cu drag :)

Laura 5 decembrie 2008, 18:49  

Vania, zau de nu te bat! Machetele alea is mari cat mine (sau cat Mosu, cum vrei sa o iei). Tu sti cat s-a obosit Mosu cu ele? Acum trebuie sa ii platesc o sesiune de masaj cu arome exotice ca sa-si revina si sa mai poata merge cu cadouri si pe la altii :)

Laura 5 decembrie 2008, 18:56  

Stargates, vai ce cizmulite lucitoare se vad acolo in zare... oare sa fie ale tale? :)
Te pup si o seara frumoasa si tie :)

Manole, sa ai parte de tot ce iti doresti (pe langa decoratiile astea) in cizmulitele tale. Asa, sa fie si in cizme si pe langa cizme numai cadouri frumoase :)

paul,  5 decembrie 2008, 22:30  

Frumoase,cadouri,m-a impresionat gestul tau!
O seara placuta alaturi de cei dragi!

g1b2i3 5 decembrie 2008, 22:36  

Draga laura,iti multumesc ca l-ai ajutat pe Mos Nicolae sa imparta darurile astea frumoase.
Nu mi-am curatat inca papucii ca a trebui sa intru pe net sa va salut.
Sa-ti aduca Mos Nicolae ce-ti doresti si o zi minunata,calduroasa si multa iubire.

Manole,  5 decembrie 2008, 23:28  

Vania, se poate? O cafea? Daca e nevoie turnam si niste coniac, sigur ca da!

Laura 6 decembrie 2008, 01:19  

Paul, in calitate te oaspete de onoare te invit sa alegi ce vrei tu dintre darurile expuse (mai sunt si in magazie, asa ca nu te sfii) :)
O seara placuta si tot ce iti doresti sa iti aduca Mosu´ :)

Gabi, lasa papucii, cizmele si treburile. Tu crezi ca Mosul se lasa influentat de fleacuri? Ai fost cuminte tot anul, aia e ceea ce conteaza :)

Manole, da, da, ii dam si o cafea irlandeza de la Baba Nicoleta (asa s-o fi chemand sotia lu´ Mos Nicolae, nu?). Cumva tot il imbunam noi pe Vania sa care macheta acasa, ca doar nu o sa o caram noi pentru el :)

cristina 6 decembrie 2008, 04:10  

Laura, esti tare, tare draguta! Frumoase cadouri, imi amintesc de magazinele de prin Salzburg care vand podoabe de Craciun si in miezul verii si unde te apuca nostalgia sarbatorilor de iarna si a iernii indiferent in ce luna le vizitezi.
Sa fie o iarna cu sarbatori calde si la voi in casa si frumos decorata in suflet, in casa si cand priviti pe geam!

sfinx777 6 decembrie 2008, 05:20  

Sărbători Fericite !
http://www.news2y.com/stiri/wp-content/uploads/2007/12/mos-nicolae2.jpg

paul 6 decembrie 2008, 09:02  

Multumesc Laura pentru generozitatea ta,am sa incerc sa ma bucur de acest dar. Ati doresc o zi frumoasa alaturi de cei dragi tie!

g1b2i3 6 decembrie 2008, 10:19  

Laura,a venit si la mine Mos Nicolae.Asa cum vine in fiecare an,fara joarda.
Am gasit cu totii ceva bun in papuci,chiar daca n-am fost cuminti (unii dintre noi).
O zi senina si multe bucurii!

Laura 6 decembrie 2008, 15:58  

Cristina, uite ca ai nimerit-o. Chiar in fata geamului nostru sunt doua girlande de luminite din alea de pe o parte pe cealalta a strazii si aseara s-au aprins pentru prima data :) Si eu am vazut un magazin cum zici tu in Amsterdam si mi-am luat un papucel olandez mic de tot rosu si cu Mos Craciun desenat pe el pentru atarnat in brad. Pai acum e mandria bradului :)

Niko, la multi-multi ani draga si multa fericire si numai lumina in viata. Foarte frumoasa felicitarea, multumesc mult. Sper ca Mosul a fost darnic cu tine anul asta, pentru ca esti o persoana minunata. Te pup! :)

Paul, sa ai parte de o masa imbelsugata de Mos Nicolae in compania rasetelor celor dragi :)

Gabi, vezi, stie el Mosu ce stie. Bine a facut ca a venit fara joarda, ca in decembrie nu e frumos sa fie omul necajit :)

Vania 6 decembrie 2008, 17:41  

Am văzut că Moşul şi-a revizuit atitudinea...

Laura 6 decembrie 2008, 19:47  

Vania mamă, Mosul nu a trebuit sa-si revizuiasca atitudinea, doar sa puna linkul la noul tau blog. Numele tau era acolo de la buna inceput, dar ti-o fi scapat tie cand te-ai uitat peste post.

anielle 7 decembrie 2008, 05:05  

Laura ,eu am petrecut o zi frumoasa in sanul familiei dar eram totusi nitel bosumflici ca n-am gasit nimic in ghete .Cand am intrat pe blogul tau m-am inseninat :).Sunt superbe toate cadourile si ma bucur ca Mosu' s-a gandit sa-mi faca si mie o bucurie (cu toate ca sunt sigura ca e foarte ocupat) . Iti multumesc !:)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP