Craciun fericit!

Din arhiva:

Dragii mei,

va doresc tuturor sa aveti parte de un Craciun fericit alaturi de toti cei dragi inimilor voastre. Sper ca Mosul a fost darnic cu voi si anul acesta si ca vi-a adus tot ce ati scris pe lista.

La mine e cald si soare. La amiaz erau vreo 17º Celsius. Orasul e frumos impodobit si e o bucurie seara sa te plimbi pe centru. Mi s-au parut foarte speciale corurile de copii care a cantat zilele astea in fata primariei langa macheta cu scena nasterii din postul trecut si trenuletul rosu al lui Mos Craciun in care s-au plimbat copiii prin oras.

Azi am fost la catedrala (unde se afla Sfantul Potir - unul dintre multele). Au facut o macheta cu scena nasterii foarte frumoasa inauntrul catedralei. In fiecare an fac una noua. E o arta locala. Cica traditia scenelor cu nasterea a inceput-o Sf Francis din Asis (Italia) in 1223. Am facut si cateva poze - vedeti mai jos.

Zilele trecute am revazut filmul "White Christmas". E un muzical, productie mai veche. E un clasic. Mie imi place foarte mult. Fie ca l-ati mai vazut sau nu, vi-l recomand.

Va pup!
Laura

"White Christmas" - filmul


Catedrala din Valencia
















17 comments:

Vania 25 decembrie 2008, 20:06  

Crăciun fericit!

Aşa cum m-am lăudat, aici ninge, astfel că toţi îi compătimim pe cei care au de răbdat căldura...

omu' 25 decembrie 2008, 20:12  

Laura, multumesc pentru darurile virtuale !!
Craciun fericit! La multi ani!

jamescrissilv.ro 25 decembrie 2008, 20:42  

Craciun fericit si binecuvantat.
O seara minunata iti doresc

cristina 25 decembrie 2008, 21:11  

Craciun fericit, Laura! Cu sanatate, bucurii si liniste in suflet!
Frumos in Europa Craciunul, mai personal si mai plin de sentiment ... Mi-e dor!

Laura 25 decembrie 2008, 22:55  

Vania, acum sa nu crezi ca noi murim de cald aici. Tot mai bine asa decat sa dardai de frig, nu crezi? Duc dorul zapezii, dar nu al frigului. Ce as mai face un om de zapada... :)))

Cristina, eu aveam impresia din filmele americane ca in State Craciunul e foarte frumos (luminite, shopping, cadouri, colinde frumoase, masa mare in familie, cumpararea bradului, etc). Intotdeauna mi-am dorit sa merg la New York de Craciun. Cum e de fapt Craciunul in State de zici ca e mai fain in Europa?

cristina 26 decembrie 2008, 02:26  

Eu cred ca e mai personal in Europa. Oamenii sunt mai calzi si mai sinceri in Europa, dupa parerea si simtirea mea.

Aici decorurile sunt ca din filme, ce-i drept, dar sunt reci si fara sentiment dincolo de stralucirea perfecta. Mi se pare mult mai conventional si mai consumist Craciunul aici decat in Europa. Si sarbatorile in general, nu numai cele de iarna.

azza,  26 decembrie 2008, 10:16  

Craciun Fericit!
iti doresc ca sarbatorile de iarna sa iti aduca tot ce-i mai bun pe lume.


mama ce cald e la tine!!! 17 grade??

Elisa 26 decembrie 2008, 17:26  

Laura,
foarte frumos acolo la voi...,iti doresc o vacanta placuta, in continuare si An Nou Fericit!Te pup. :)

Mihaela Chelaru 26 decembrie 2008, 17:57  

Sa ai un Craciun plin de momente speciale alaturi de cei dragi, ingerii sa-ti aduca numai bucurii si liniste sufleteasca!

paul 27 decembrie 2008, 01:08  

Cand te gandesti ca toata ziua au fost -6 grade,iar acum probabil -12 grade,parca te invidiez,stiu eu?totusi sarbatori fara frig?

paul 27 decembrie 2008, 19:23  

Hm,ma lasa memoria? Din cate imi aduc aminte am comentat aici! In fine, distractie placuta incontinuare!:) Da,cred ca am imbatranit rau de tot!:)

Laura 28 decembrie 2008, 00:03  

Paul, stai cuminte ca nu ai imbatranit. Nu am fost eu prezenta sa dau drumul la comentarii, atata tot :) Nu sunt chiar sarbatori fara frig, ca noaptea coboara pana pe la 4 grade ;)

Laura 28 decembrie 2008, 00:04  

Sper ca ati avut cu totii un Craciun fericit plin de surprize placute si de daruri frumoase :) Multumesc de urarile frumoase. Va pup! :)

Laura 28 decembrie 2008, 00:08  

Paul, pai numai daca te uiti la portocalii plini de portocale coapte si la pomii si iarba verde din pozele ce le-am facut in ziua de Craciun... aici nu coboara sub 0º Celsius, deci nu ingheata niciodata. Well, never say never, dar asta e regula :)

paul 28 decembrie 2008, 02:04  

Ai putea sa-mi arunci o portocala din copac,sunt sigur ca,dulceata lor e alta:)
p.s.merci,credeam ca memoria imi joaca...

pescarusul argintiu 30 decembrie 2008, 15:42  

Laura, sa pasesti pragul dintre ani la fel de frumos si de increzatoare cum ai savurat momentele sfinte si speciale ale acestui Craciun!
Am admirat colectia superba de fotografii cu miracolul nasterii Mantuitorului si m-au napadit emotiile, de parca eram si eu acolo, pe viu!
LA MULTI ANI fericiti si impliniti, cu multe realizari, draga mea! :)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP