Castellon

Zau ca nu mai sti ce sa faci cu atatea sarbatori pe fata calendarului... Ne-am luat noi si am mers impreuna ca cativa membrii de la Foto Club Valencia la targul medieval din Castellon avand drept nobila misiune realizarea de fotografii artistice printre hohote de ras. Ce a iesit? Judecati voi singuri!

Intrarea la casa unde a murit astronomul francez Pierre Mechain, omul care a pus bazele sistemului metric decimal.



Si fotografii de la targul medieval.






Targ medieval CastellonTarg medieval Castellon














Targ medieval CastellonTarg medieval Castellon

















Targ medieval CastellonTarg medieval Castellon
















Targ medieval CastellonTarg medieval Castellon
















Targ medieval CastellonTarg medieval Castellon

7 comments:

Manole,  10 decembrie 2008, 11:25  

In afara de faptul ca mi s-a facut. brusc, foame...:)))))
iti spun ca pozele ca de obicei sunt la inaltime. :)

Elisa 10 decembrie 2008, 14:05  

Intotdeauna,dar intotdeauna,ceea ce vad la tine este o bucurie pentru mine,fie ca zic sau nu zic nimic.Multumesc draga Laura! :)

Adrian Manolache 10 decembrie 2008, 18:51  

foarte faine pozele
o zi placuta in continuare

pescarusul argintiu 11 decembrie 2008, 11:50  

Laura, ce bine ca ne reamintesti atmosfera targurilor medievale si de burguri tihnite! :)
Noi le descoperim cand ne plimbam prin cetatea Sighisoarei sau centrul vechi al Brasovului ori cine mai stie pe unde...
Eu mi-as alege o capatana strasnica de usturoi din buchetul expus spre vanzare, alaturi de o felie de branza delicioasa cu iz castelon, mi-as pune la gat o salba colorata si as umbla apoi hai-hui, pana mi-as toci incaltarile...
Vezi ce frumos ma scald in visari ? :)

Laura 11 decembrie 2008, 13:08  

Manole, iti dai seama ce foame imi era mie??? :)


Elisa, ma bucur ca iti place. Blogul e pentru mine coltisorul meu de Rai :)

Adrian, multumesc la fel :)

Pescaruso, si mie imi plac targurile medievale, cu muzica veche, oamenii imbracati ca pe vremuri, mirosurile de fripturi de mori de foame, paie pe jos, magarusi, jocuri pentru copii etc. Sunt o splendoare! :) Mergeti la targurile din Sighisoara si Brasov? Se fac in fiecare an?

pescarusul argintiu 11 decembrie 2008, 18:20  

Laura, nu stiu daca chiar in fiecare an, dar cel putin ma straduiesc sa traiesc pe viu aceste momente. Daca nu reusesc, caut cu infrigurare ecouri din presa si de pe celelalte canale de informare :)
Cu Cetatea Sighisoarei am o relatie speciala, acolo mi-am petrecut in copilarie vacantele, mai ales cele de vara... asa ca doar rememorand aceste minunatii, si ma magnetizez imediat ;)

Laura 11 decembrie 2008, 19:31  

Cora, sa sti la ca cetatea Sighisoarei n-am ajuns inca. In liceu am aflat si eu ca niste colege mergeau la festivalul medieval dar nu am putut merge cu ele. Mi-a ramas asa ca un ghimpe in coasta ca nu am ajuns. Mi-ar place tare mult sa fiu si eu parte din aceste sarbatori romanesti si sa vizitez Sighisoara. Intr-o buna zi...

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP