6 ianuarie, ziua Regilor Magi in Spania

Pe 6 ianuarie, in Spania se sarbatoreste venirea Regilor Magi cu cadouri la copii cuminti si cu carbune dulce la cei rai. Cu aceasta ocazie se organizeaza cabalgata, intrarea si strabaterea orasului de catre regi intr-o atmosfera de fiesta. Din imbulzeala de rigoare, am reusit sa surprind si eu o frantura din atmosfera festiva...

Si drept dovada ca am fost cuminte, Regii Magi mi-au adus aceasta splendoare de crin portocaliu :)


A Belen Pastores - Villancicos - Colinde spaniole



10 comments:

Elisa 9 ianuarie 2009, 09:46  

Imi place la voi...nu trece un pic si iar fiesta,sa tot traiesti! :)
Si eu iti daruiesc orhideea care-ti place,sa fii cuminte si in continuare ;) :)))))
Te imbratisez draga Laura si toate bune!

pescarusul argintiu 9 ianuarie 2009, 14:03  

Cate splendori te rasfata vizual, in direct, draga Laura!
Aceste minunate instantanee surprinse de tine sunt din Valencia, nu?
Regii Magi e clar ca te iubesc, ti-au daruit un autentic crin imperial, de un colorit ravasitor, un orange electric :)
Culoarea am inventat-o acum, pe loc ;)
Voi tine minte aceasta sarbatoare frumoasa, fixata la o luna dupa Mos Nicolae al nostru, te sarut!

Daniel Tache 9 ianuarie 2009, 17:20  

Nu stiu e o sarbatoare frumoasa dar stiu un lucru concret si adevarat MAGI AU VENIT LA NASTEREA MANTUITORULUI CU CADOURAI DE AJUN SI NU MOS CRACIUN

Laura 10 ianuarie 2009, 00:20  

Elisa, multumesc, draga! Sa sti ca mi-ar prinde bine o orhidee, ca sarmana mea orhidee din primavara s-a cam scofalcit si cand m-am mutat in Valencia i-am gasit alta casuta. Sper sa mai fie inca in viata.

Pescarusule, da, sunt din Valencia, chiar din fata de la primarie :) Am facut o gramada de poze, dar cum nu am fost asa de sprintena ca si altii nu am prins loc de onoare in primul rand. Sunt unii care se pun sa ii astepte cuminti pe Regi in strada cu vreo 4-5 ore inaintea sosirii lor. Eu nu am avut atata timp de pierdut pe strazi :) Din multele poze ce le-am facut abia de le-am gasit pe astea sa nu fie cu capete de adulti sau copii pe umerii parintilor. Lasa, la anul sper sa fie mai reusite pozele :)

Daniel, inteleg ca esti mai de acord cu Regii Magi (adica pastorii in traditia romaneasca) decat cu Mosu? Eu zic ca atata timp cat curg cadourile e motiv de sarbataore :D

paul 10 ianuarie 2009, 20:57  

Orhidee sau crin imperial cum s-or numi, este clar ca le-ai primit de la un adevarat crai:). Frumoasa alegere as spune.
Ne-ai relatat lucruri interesante despre care nu stiam nimic. Sigur si-au facut loc in memorie:),unii ar putea sa te invidieze!
O seara placuta!

Laura 10 ianuarie 2009, 21:08  

Paul, nu vreau sa ma invidieze nimeni :) E prima daca cand particip si eu la parada Regilor Magi. Anii trecuti am vazut-o doar la televizor. E o parada magica si e un simbol al copilariei pentru copilul spaniol. Fiecare copil are un Rege Mag preferat, le lasa biscuiti si lapte seara la geam pentru camile, etc. Ce mai, sa tot fi copil :)

paul 10 ianuarie 2009, 21:55  

Sa fim seriosi Laura,ne-ai aratat atatea locuri interesante pe parcursul atator postari incat sunt convins ca,unii dintre noi,au un sambure de invidie cand asi scalda ochii prin frumusetile lor:)

Laura 11 ianuarie 2009, 00:18  

Paul, nu scriu blogul asta ca sa ma dau mare cu ce am vazut sau facut eu. E plina blogosfera de discutii despre politica si vorbe grele, la ce bun inca un blog in care cineva sa isi planga de mila? Viata nu e nici alba, nici neagra, e roz zic eu, dar e un roz cu buline colorate. Toti avem momente in care am da cu problemele la gunoi. Aici ma relaxez, vad doar rozul, fara buline si sper ca si vizitatorii mei sa se bucure de o fotografie, un gand, ceva din blogul asta. E o parte din mine. Stiu ca blogul asta nu e nici pe departe atat de popular ca si un blog despre politica sau sport, dar eu nu stiu nimic despre politica sau sport si nu ma prea intereseaza. Daca un post reuseste sa indeparteze un nor de pe fata cuiva sau o linie de pe fruntea altcuiva, atunci misiunea mea e indeplinita :) Si sper din suflet ca toti sa reusim sa calatorim nu doar virtual prin toate locurile la care visam. Dar cel mai important e sa fim impacati cu noi insine. Noapte buna! :)

paul 11 ianuarie 2009, 17:19  

Ai dreptate Laura,daca nu mi-ar placea,nu as mai reveni,faptul ca discut cu tine deschis,fara bariere impuse,fara etichete si cu deplina sinceritate,denota faptul ca,invidia nu exista(nici nu ar avea cum,am vizitat Europa destul de mult),iar faptul ca, mie,imi place sa comentez aspectele politice pe diverse bloguri,nu ma face a refuza o astfel de oferta ,precum a ta,de a vedea,de a comenta si altceva.
Apreciez stradania ta si de aceea revin,ori de cate ori timpul imi permite.
O seara placuta!

Laura 11 ianuarie 2009, 19:19  

Paul, e bine cand omul poate fi deschis spre cat mai multe campuri ale cunoasterii. Pe mine politica efectiv nu ma prinde. Apreciez sinceritatea ta iar comentariile tale imi fac placere :) Tot la capitolul sinceritate... cand am creat blogul cred ca aveam unele expectative... intre timp mi-am dat seama ca cel mai important e sa scriu pentru mine, asa cum imi place, despre ce imi place si din suflet si asa voi aduna in jur persoane sensibile cu care pot sa-mi impartasesc gandurile. Scriu pentru ca imi face placere. Altii o fac mai bine. Dar nimeni nu poate sari peste propria umbra... O seara placuta si tie :)))

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP