Valencia in alb si negru

Zilele trecute am fost la o expozitie de fotografii alb-negru cu Valencia anilor 1860-1960. Am fost impresionata de cat de frumoasa era Valencia inca de acum mai bine de 100 de ani. Multe s-au schimbat, putine au ramas la fel, dar farmecul Valenciei nu a facut decat sa creasca de la un an la altul.

Am cautat pentru voi un video cu fotografii din Valencia de altadata. Parte din cantece sunt in valenciano, limba Comunitatii Valenciene care e diferita de castellano sau spaniola, limba oficiala a Spaniei. Valenciano este folosita in paralel cu spaniola in viata cotidiana din prezent. Practic valencienii au doua limbi materne. Poate de aici li se si trage ca la masa vorbesc toti deodata (da, rezultatul e o harmalaie). Culmea e ca toti inteleg tot ce zic ceilalti si fac conversatii cu persoanele din colturile cele mai indepartate ale mesei.

3 comments:

Elisa 14 noiembrie 2008, 09:48  

Laura,
imi place sa ascult si sa privesc clipul asta,este atat de calda si melodioasa muzica,timbrul placut,iar imaginile...ce mai,parc-ar fi din vremuri apuse,fara multimea de masini care apare in orice peisaj citadin din zilele noastre.Cel putin aici la noi,cateodata ma trezesc ca spun,eu pe bicicleta fiind,uite drace,ca s-a transformat Fagarasul in Las Vegas :((((((
Frumos oras draga mea,ti-ai ales si frumoasa si calda limba ce-o asculti si vorbesti.Succes in tot ce-ti propui si incantarea de care cu toti avem nevoie ,zilnic.Pe mine m-ai incantat deja tu cu acest videoclip.Multumesc. :)

Laura 14 noiembrie 2008, 13:10  

Emagie, ma bucur ca-ti place :)

Elisa, pai imaginile chiar sunt din vremuri apuse... :)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP