Picturile lui Joaquin Mateo

Joaquin MateoValencia are multe muzee si galerii de arta si imi place sa le vizitez. Am vazut multe picturi la viata mea dar mi-au mai ramas atatea de vazut... Imi place pictura clasica. La cea moderna sunt selectiva. Exista galerii cu vanzare care promoveaza pictori care mai sunt inca in viata. Si imi face placere cand descopar ca imi place inca un pictor, unul mai putin cunoscut, unul care nu e inca consacrat, un boboc de geniu. Caci geniile se nasc doar dupa moartea omului.

Am fost zilele astea la inca o galerie. Stiu, o sa ziceti ca stau numai prin galerii de arta. :) De data asta am vazut picturi de Joaquin Mateo Robles. Joaquin Mateo foloseste o tehnica mixta si asta face picturile lui mai altfel. Din taieturi din ziare, partituri, reclame, ambalaje si vopsea creaza cele mai frumoase incaperi. Picturile lui Mateo ma duc cu gandul la Parisul anilor ´20, la cafenele prietenoase si la incaperi confortabile. Te simti in largul tau printre picturile lui. Asa, ca la tine acasa sau poate ca la bunica.

Daca ar fi sa traiesc intr-o pictura de Joaquin Mateo as dansa mult pe muzica de Edith Piaf intr-o zi ploioasa si as asculta muzica pariziana intr-o zi insorita. As privi pe geam viata si m-as simti bine la mine acasa printre obiecte familiare, dragi. As bea un ceai dintr-o canita pe codita careia ar sta un fluture galben si as cauta metode de a savura licoarea cu iz de fructe salbatice fara al deranja. As deschide o carte veche luata la intamplare de pe raftul mancat un pic de molii, o carte atat de veche incat copertile i-ar fi rupte la colturi si filele ingalbenite si as citi-o pentru a nu stiu cata oara. Apoi la amiezi as cobora la cafenea si as citi ziarul in timp ce as savura un desert colorat asa cum numai in Paris gasesti si spre seara m-as plimba cu bicicleta pe Champs-Elysees printre masini de epoca. Dupa asfintit as veghea luminile orasului din incaperea mea cu vedere la Turnul Eiffel care ar fi inca o noutate si pisoiul mi-ar toarce in brate melancolic la lumina unui lampi Art Nouveau. As canta si un pic la pian, dar nu vreau sa-l deranjez pe codat! :)




Joaquin Mateo
Joaquin Mateo
Joaquin Mateo
Joaquin Mateo
Joaquin Mateo
Joaquin Mateo

Joaquin Mateo


9 comments:

Gabi 28 noiembrie 2008, 20:54  

Sunt frumoase picturile lui Joaquin Mateo.
Iar tu ai descris minunat cum ar fi daca ai trai intro pictura de Joaquin Mateo.
Chiar am vazut cu ochii mintii tot ce ai povestit,iar muzica a creat atmosfera potrivita. :)

Laura 29 noiembrie 2008, 21:21  

Stargates si Gabi, ma bucur ca vi-a placut. Incerc si eu sa transmit prin intermediul blogului ceea ce eu gasesc mai frumos in viata si ma bucura gandul ca pot aduce o raza micuta de lumina in viata cuiva sau un zambet, o privire senina...

artcritic 3 decembrie 2008, 00:40  

Da, foarte frumos! Eu m-as vedea stand la o cafenea de pe Champs Elysee cu pipa in gura si un coniac bun pe masa. Afara sa ploua si in surdina sa se auda niste chansonete. Sa stau asa si sa ma gandesc: Ce simpla e viata! O pipa, un coniac, o ploaie.. si gata, sunt fericit!

Apropo, mai multe detalii despre Joaquin Mateo stii? Adica daca mai traieste, unde, etc.?

Laura 3 decembrie 2008, 01:00  

He, he, lume buna! Artcritic, merci de vizita! Nu stiu prea multe de Joaquin Mateo si nici nu e de gasit informatie pe net... Da, mai traieste, expozitia la care am fost era cu vanzare, a mai avut expozitii individuale in ultimii ani in Valencia, e spaniol, si se pare ca ii place Parisul, dar nu numai :)

Anonim,  6 mai 2009, 13:26  

Hola:
Mi nombre es Joaquin Mateo, y por hazar he visto sus bellos comentarios sobre mi exposición en Valencia y acerca de mis trabajos.
Es un gran honor para mí que la contemplación de mis obras suscite en ustedes estas bellas sensaciones.
Pueden visitar mi página web para poder ver mis últimos trabajos y exposiciones y saber un poco más de mi obra:
www.joaquin-mateo.com
Vivo en Barcelona ( España )y no sé que idioma hablan ustedes lo he traducido con el traductor de Google.
Agradecido por su interés. Joaquin Mateo

mateo 6 mai 2009, 20:42  

Hola Soy Joaquin Mateo, celebro que os guste mi trabajo. Os invito a visitar mi pagina web www.joaquin-mateo.com Yo vivo en Barcelona, España. ¿Vosotros de que pais sois? ¿sois Italianos?

joaquin mateo 6 mai 2009, 20:46  

Hola:
Soy Joaquin Mateo, celebro que mi trabajo os guste. ¿quien sois? ¿donde estais? Yo vivo en Barcelona España y os invito a visitar mi pagina web www.joaquin-mateo.com
gracias a todos

Laura 7 mai 2009, 00:24  

¡Hola Joaquin!
¡Que honor! :) Me encanta tu obra. La he visto en una exposicion en Valencia. Yo soy de Rumania, pero actualmente vivo an Valencia. Segun ves, he hablado a mis amigos sobre tus pinturas y les han encantado :) Me alegro que me has dejado tu pagina web. La estaba buscando pero no la encontraba. La verdad es que si, me gustaria vivir en una de tus pinturas porque amo Paris, amo el principio de siglo XX y amo tu trabajo :) Tengo varias paginas web de arte en varios idiomas. Si quieres, puedes ponerte en contacto conmigo a traves de correo electronico (laurai1983 arroba gmail.com) para una futura colaboracion.

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP