Japonia Street Fashion

Moda pe strazile Japoniei

E cineva care nu stia cu ce sa se imbrace azi-dimineata?

Moda pe strazile Japoniei
Ciorapeii in dungi imi plac foarte mult. Ideea de a purta un ciorap de un fel si unul de altul si mi pare super draguta. La fel mi se par dragute si rochitele de papusa de portelan si coditele. Camasutele si fustitele mini sad foarte bine pe fetele astea si le dau un aer aproape copilaresc (de aici si numele curentului "Elegant Goth Lolita"). Dar ceea ce e extraordinar e faptul ca in Japonia poti iesi pe strada imbracat, coafat si machiat cat de original vrei tu sa fi si nimeni nu te arata cu degetul. Multi tineri din Tokio ies seara pe strada imbracati astfel, se plimba si pozeaza pentru turisti.

Si in Valencia sunt destui tineri care se imbraca in stil Goth si Punk si exista si magazine speciale care vand hainute de genul. Hainutele in sine sunt interesante, un pic poate excentrice pentru unii, dar combinatiile pe care tinerii le fac sunt dovada a unei minti creative, a individualitatii si a initiativei libere.

Moda pe strazile JaponieiModa pe strazile Japoniei


9 comments:

starsgates 14 noiembrie 2008, 21:28  

văleu, să nu le vadă fiică-mea.
Totuşi un pic sunt exagerate.:)))

anielle 14 noiembrie 2008, 21:49  

Si eu mai port prin casa un ciorap de un fel si unul de alt fel cand nu le gasesc sotul(sau soata ?) :D.

Deona 15 noiembrie 2008, 09:22  

Cand vad aceste imagini, ma gandesc la formatia Tokio Hotel...

Laura 15 noiembrie 2008, 13:30  

Stargates, stai linistita ca nici eu nu m-as imbraca asa. Si pentru mine sunt inca o curiozitate :)

Anielle, si nu e distractiv? ;)

Deona, si mie imi place cum canta... majoritatea melodiilor... in majoritatea momentelor... :)

Garfield 15 noiembrie 2008, 16:36  

mie imi place foarte mult stilul :) decat fite si figuri cu versace si armani sau d&g, mult mai simpatic asa:) si uite ca japonezii nu mai trebuie sa demonstreze nimic imbracand haine de firma si asortand genti cu diamante... e de ajuns sa se imbrace cum simt ei... oricum, japonia e in alta galaxie :)

Laura 15 noiembrie 2008, 17:49  

Pisoi, pai da, normal ca mai bine sa se imbrace fiecare dupa cum ii dicteza inima si nu dupa cum dicteaza moda. Oricum eu am tot zis ca hainele de marca sunt doar niste etichete scumpe, ca haina propriu-zisa tot in China e facuta. Dai banul pe eticheta nu pe haina. Imi place cum suna ca Japonia e in alta galaxie. Abia astept sa merg in vizita :)

starsgates 16 noiembrie 2008, 13:46  

Tu nu, dar cu ea..., nu pot sta liniştită.:))))

Laura 16 noiembrie 2008, 20:36  

Stargates, ei na, te strofoci si tu prea mult, ca orice mama :)))

cati,  12 decembrie 2008, 09:59  

Toti vrem sa fim unici si de fapt toti suntem la fel, prin dorinta de a fi unici. :)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP