"The Bucket List"

E dificil sa intelegi intreaga viata a unei persoane. Unii oameni iti vor spune ca se masoara dupa cei lasati in urma, altii cred ca poate fi masurata dupa credinta, altii dupa dragoste, iar altii spun ca viata nu are nici un sens. Eu, eu cred ca te masori dupa oamenii care se masoara dupa tine. ("The Bucket List")

Daca ai sti ca mai ai numai cateva luni de trait, ce ai face? Ce ar cuprinde lista ta?

Pentru cei dintre voi care inca nu a-ti vazut "The Bucket List", nu ezitati sa il cautati. Este un film despre moarte care te trezeste la viata.

11 comments:

ana 16 noiembrie 2008, 12:39  

este un film deosebit...am si ras, am si plans si...am inceput o lista :)
o sa il revad cu placere, acum ca mi l-ai amintit
duminica placuta

Garfield 16 noiembrie 2008, 18:27  

datorita celor doi actori, filmul e genial. ideea buna, poate un pic aiurea facut, dar salvat bine de actori :)

cat despre lista, da, poate ca avem nevoie de un motiv sa o facem si sa o urmam :)

Laura 16 noiembrie 2008, 20:52  

Ana, vizionare placuta! Se spune ca nu coboram de doua ori in apele aceluiasi rau, deci vizionare placuta! :)

Garfield, si eu la inceput imi faceam griji ca o sa fie numai ei doi in spital tot filmul, dar mi-am zis ca si asa tot ma uit la el pana la capat, ca deh, actori buni! Oricum filmul s-a dovedit a fi foarte bun :)

jamescrissilv.ro 17 noiembrie 2008, 11:26  

As alege sa stau cat mai mult cu persoanele iubite. De lucruri nu am nevoie.
o zi minunata iti doresc

Radu 17 noiembrie 2008, 12:37  

filmul e superb.
mesajul filmului pt mine suna cam asa:
cauta si gaseste drumul tau in viata
nu astepta sa ai 60 de ani si cancer sa vrei sa faci ceva..si speri ca un miliardar va fi langa tine sa te ajute.sau nici nu iti incepi viata inainte de moarte.
fa ceva cu viata ta!

Laura 18 noiembrie 2008, 01:54  

James, nimeni nu cred ca se mai gandeste in astfel de momente la lucruri ci la ce i-a mai ramas de trait si nu a trait pana atunci, la experientele visate care nu au facut inca parte din viata lui, la visele neimplinite, la cei dragi...

Radu, cu siguranta filmul a fost menit sa ne inspire si sa ne motiveze. Ma intreb insa pe cati a impresionat si cati dintre acestia au si facut ceva pe directia asta...

Manole,  18 noiembrie 2008, 09:52  

"- vreau in Thailanda
- vreau sa vad piramidele
- vreau sa merg cu un vapor
- vreau sa ma duc la un templu budist
- vreau sa urc in Tibet
- vreau sa mai vad odata Marea Mediterana"
20 august 1994

Laura 18 noiembrie 2008, 11:37  

Manole draga, in afara de Mediterrana pe care am vazut-o ani de-arandul de pe geamul apartamentului si vaporul cu care am trecut de pe continent in Danemarca cu tren cu tot, si mie imi raman de vazut si de facut celelalte... si multe altele :)

Ana 20 noiembrie 2008, 20:34  

un film asemanator ca tema este Mi vida sin mi(2003) insa abordarea un pic diferita...cred ca ti-ar placea :)

Laura 21 noiembrie 2008, 14:06  

L-am vazut acum o vreme si mi-a placut. Merci :)

cati,  12 decembrie 2008, 10:59  

Mi-a placut foarte mult filmul...Un film foarte bun pentru ca te pune pe ganduri...
Eu nu stiu ce as face...probabil as continua sa fac ceea ce fac acum (sa-i ajut pe altii)si probabil mi-as cere iertare de la toti pe care i-am ranit vreodata si le-as spune celor dragi cat de mult ii iubesc. De fapt astea le pot face si daca nu sunt pe moarte :D si cateodata chiar le fac.
O sa fie interesant e sa-mi vad pacientii cu bucket list-urile lor..

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP