Targ medieval de Halloween

Cu ocazia Halloween-ului in Plaza de Torros (Corida) din Valencia s-a organizat un targ medieval. Dulciuri (spaniole, marocane si algeriene), carnaciori fripti si falafel, bratari si medalioane, jucarii, decoratii pentru casa, inscriptionarea numelui pe un bob de orez, arome si ierburi, citirea viitorului in palma... In corida s-a amenajat un cort mare de circ si sub el s-au adunat negustorii imbracati in costume medievale. Pe jos s-au pus paie iar magarusii au stat foarte educati la fotografii in asteptarea copilului care sa vrea o tura pe magarus...

Libraria din fata Coridei, impodobita de Halloween. In sticla se vede reflectata Plaza de Torros...

Targ medieval de Halloween
Si asa arata Plaza de Torros din Valencia. Aduce un pic cu Coloseum-ul din Roma...

Targ medieval de HalloweenTarg medieval de HalloweenTarg medieval de HalloweenTarg medieval de HalloweenTarg medieval de Halloween Targ medieval de HalloweenTarg medieval de Halloween Targ medieval de Halloween Targ medieval de Halloween
Targ medieval de Halloween
Targ medieval de Halloween
Targ medieval de Halloween
Targ medieval de Halloween
Targ medieval de Halloween
Targ medieval de Halloween
Targ medieval de Halloween
Targ medieval de Halloween
Targ medieval de Halloween
Targ medieval de Halloween
Targ medieval de Halloween





Halloween fericit tuturor!


13 comments:

Jamilla,  31 octombrie 2008, 18:37  

helauin fericit si tie!!! ;-)
cum s anu vrei s atraiesti intr-o astfel de lume, tinand timpul in loc,
cum sa nu vrei sa feeria momentului, plimbarea printre bucate si cuvinte,
lumea dintre ziduri demult,
cum sa nu te vrei pe tine acolo, mereu acolo, cu cel drag..?
te pup, o seara superba alaturi de cei dragi! poezioara mi-a veit pe loc, privind pozele tale ;-)

Jamilla,  31 octombrie 2008, 18:37  

ps: rectific : mi-a venit ;-)

Elisa 31 octombrie 2008, 19:25  

Foarte tentant....Noroc c-am fost la Plus si m-am aprovizionat cu dulciuri nemtesti,ca dupa ce ma uit pe blogul tau ...dau fuga in camara.Daca iau proportii....tu esti DIVINA! :))))

Elisa 31 octombrie 2008, 19:26  

Halloween fericit! :)))

g1b2i3 31 octombrie 2008, 19:43  

Nu prea stiu ce sa zic,am cam amutit de incantare cand am vazut pozele si am citit despre targul medieval.E ca-n povesti la Valencia de Halloween.
Cum la voi e sarbatoare mare,iti doresc si eu Halloween fericit!

Oana 31 octombrie 2008, 21:38  

Ei, hallowen ca cel din poze as vrea si eu. Superb, intr-adevar. Halloween fericit sa ne aduci poze multe de unde o sa petreci.

omu' 31 octombrie 2008, 22:54  

Dupa cum arata imaginile te afli pe un taram de basm.
Iti doresc o petrecere speciala!

Laura 1 noiembrie 2008, 22:52  

Multumesc de urari, dragilor. Halloweenul l-am petrecut la Fosters Hollywood cu hamburgeri "asa cum ii placea lui Marilyn Monroe" si clatite americane (sunt delicioase - e prima data cand mananc clatite americane) :)))

Cristina 4 noiembrie 2008, 01:35  

Cat de linistita pare Europa, chiar de Halloween ... :)

Laura 4 noiembrie 2008, 12:26  

Cristina, targul medieval a fost o oaza de liniste in sine. Parca am fost transpusa in urma cu sute de ani, intr-adevar. Tinerii insa au sarbatorit Halloweenul cu masti si costume, predominanti fiind vampiri, bine-nteles! Dar totu-n tot a fost o sarbatoare placuta si naturala :)

Adrian, merci! :)

Adrian Manolache 4 noiembrie 2008, 13:04  

cu placere:D
P.S:Am adaugat blogul tau la blogroll:)

Laura 4 noiembrie 2008, 15:40  

Adrian, merci. Si eu te-am adaugat la blogroll ;)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP