Rasfat de toamna valenciana

Imi plac dulciurile la nebunie. Recent am descoperit dulciurile arabe (alea cu miere, nuca, fistic, migdale, susan si alte bunatati). Asa arata dulciurile arabe...

Dulciuri arabe

Toamna si iarna Valencia e plina de romantice tarabe cu umbrelute unde se vand porumb si castane pe jar, asa cum vara e plina de tarabe unde se vinde horchata de chufas (bautura racoritoare dulce, cu aspect laptos, de natura vegetala, tipica valenciana)...

Castane pe jar
Si asa arata toamna in Valencia... Nu-i asa ca e frumosa? Sa mananci dulciuri arabe si castane pe jar si sa te plimbi pe strazile pline de istorie ale Valenciei... O adiere de relax se scutura din clopoteii calutilor care trag trasurile cu turisti...

Valencia toamna

La Lonja din Valencia...

La Lonja din Valencia

Fatada bisericii cu portocali aflata peste drum de La Lonja din Valencia...

Biserica din Valencia


(Poze facute de mine la o plimbare)

10 comments:

Garfield 28 octombrie 2008, 19:48  

:) frumos, mai ales inceputul :)

starsgates 28 octombrie 2008, 23:06  

Am păţit la fel ca şi câinele lui pavlov.
Saliveeez!!!!

pescarusul argintiu 29 octombrie 2008, 15:19  

Laura, tu n-ai inima, daca ne insirui cu seninatate atatea minunatii ! :)
Dulciurile arabe le-am descoperit si eu in vara asta la mare, pe tarabele de langa plaja Marii Negre... senzationale !
Dar de unde gust porumb si castane pe jar ???
As face o comanda mai serioasa, insa cred ca astept in zadar s-o onoreze cineva de pe meleaguri autohtone...

Laura 29 octombrie 2008, 15:31  

Pisoi, stiam eu ca tie o sa-ti placa, dar ma intreb daca exista vreo mancare care sa intreaca in ochii tai lasagna :)

Stargates, ai grija la tastatura. Stai un picut mai colea. Asa e bine! :)

Cora draga, dar in romania nu sunt tarabe cu castane pe jar? Eu imi amintesc ca pe vremuri vindeau tigancile si batraneii in Arad castane pe jar dar nu am luat niciodata de la ei ca nu imi inspirau multe, dar credeam ca intre timp s-a gasit si vreun roman mai verde care sa paseasca cu curaj in padure si sa adune niste castane. Porumb pe jar am mancat numai la bunici, e adevarat. M-am tare mirat cand am vazut ca spaniolii vand porumb pe jar pe strada. Insa porumb fiert nu gasesti decat la conserva sau daca ti-l fierbi tu acasa. Te pup! :)

Elisa 29 octombrie 2008, 17:34  

Hmm...,ce minunatii ne imbii sa gustam!Asta acum,dupa ce am luat si eu o inghetata dezgetata si reinghetata si redusa la jumatate,ca volum(gheata fiind in sloiuri pe...acoperisul"""cutiei. :lol:.Asa ca...mi-a prins bine ce-am vazut la tine.Multam frumos. :)

Laura 29 octombrie 2008, 20:54  

ELisa draga, ai revenit! Imi era dor de tine. Inghetata iarna? Nu e bine, ca face rosu-n gat si trebuie mers la nenea doctoru´ si da injenctie si face "Au!". Hai, ia de aici niste dulciuri arabe ca-s tare bune! :)

Vania 30 octombrie 2008, 10:27  

Zadarnică propagandă, câtă vreme am doar trei cioturi din frumoasa-mi dantură de altădată! Dar, de miercuri, voi intra în profunde recuperări, începând cu bucătăria Orientului Apropiat.

Jamilla,  31 octombrie 2008, 09:10  

esti o mare norocoasa, ai avut si ai posibilitatea sa calatoresti, sa vezi, sa traiesti, sa simti alte lumi...

dulciurile arabesti imi plac si mie, desi unele sunt de-a dreptul dulci si altele mai ciudatele ;-))

subscriu la starsgates, salivez ingrozitor!

Laura 31 octombrie 2008, 18:02  

Vania, ce nu poti manca tu, da la Natasa ca ea sigur nu zice nu! :)

Jamilla, intr-adevar unele sunt exagerat de dulci dar de aia tot bune sunt. Ei le fac asa dulci pentru a fi bombe de calorii in timpul Ramadanului cand mananca numai dupa asfintitul soarelui.

Jamilla,  31 octombrie 2008, 18:39  

Da, Ramadanul ala e cam belea... si pe asta o stiam de la cei pe care i-am cunoscut cand eram la Cluj. Culmea era ca la unii mai slabi li se facea rau, de nici foame sau chef de bucate nu mai aveau ;-)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP