Din nou sarbatoare in Valencia

Duminica asta a avut loc in Valencia o noua sarbatoare istorica (fiesta) legata de mauri si crestini. In stil tipic valencian, primaria a organizat o parada superba de aproximativ 3 ore in care s-au perindat prin fata ochilor nostrii personaje parca din alte vremuri imbracate in costume colorate si stralucitoare, pline de broderii minutioase, de paiete, perle, pene si alte cele, cu trabucuri in gura si cu sabii in mana, gata oricand sa-si apere pamantul. Totu-n tot vreo 70 de stiluri de costume si tot atatea orchestre. Experienta a fost mai ceva decat la o parada de moda.

Dupa ce am privit cu placere frumoasele straie, sotul m-a invitat la un restaurant japonez unde m-am rasfatat cu sushi, sashimi si alte variatiuni pe aceeasi tema. Deci duminica a fost perfecta! :)

Fiesta in Valencia
Fiesta in Valencia
Fiesta in Valencia
Fiesta in Valencia
Fiesta in Valencia
Fiesta in Valencia
Fiesta in Valencia
Fiesta in Valencia
Fiesta in Valencia
Fiesta in Valencia
Fiesta in Valencia
Fiesta in Valencia
Fiesta in Valencia
Fiesta in Valencia
Fiesta in Valencia
Fiesta in Valencia
Fiesta in Valencia
Fiesta in ValenciaDin nou "las falleras"

Fiesta in ValenciaSi restaurantul japonez

Fiesta in Valencia
Fiesta in Valencia

9 comments:

manole,  20 octombrie 2008, 13:23  

Frumos spectacol! Plin de culoare!

pescarusul argintiu 20 octombrie 2008, 18:01  

Laura, m-ai lasat muta de uimire si de incantare !!!
In primul rand, felicitari pentru straiele noi de sarbatoare ale blogului si apoi pentru aceasta postare !
Am numarat nu mai putin de 19 ipostaze fotografice diferite ale acestui inedit si splendid festival valencian, al varietatii costumelor si pasiunii pentru podoabele vestimentare create exemplar !
Iar cina romantica la acel restaurant japonez a incheiat fericit ziua de Duminica ! :)
Daca pozele au fost realizate de voi, sunteti maestri adevarati, v-ati plasat exact in unghiurile potrivite !
Un buchet de crizanteme galben-aurii din partea mea, simboluri imperiale ale Tarii Soarelui Rasare timp de zece secole, cu drag ! :)

Laura 20 octombrie 2008, 18:22  

Pescarusule, eu si sotul am facut toate pozele (mai ales eu, ca imi e tare draga camera de fotografiat). Daca sunt fotografii turistice, de noi sunt facute :) Asa cum ziceam, au fost vreo 70 de feluri de straie si le-am fotografiat pe toate, dar nu puteam sa le pun pe toate pe blog ca iesea o postare lunga cat o zi de post :)

Vania 20 octombrie 2008, 19:37  

Dacă Valencia-i în perpetuă sărbătoare, când mai bloggereşte?

omu' 20 octombrie 2008, 20:12  

Frumos!Ai lasat imaginile sa vorbeasca.Cu aceste fotografii superbe ai inaugurat si noul design al blogului. Felicitari!

g1b2i3 20 octombrie 2008, 21:05  

Minunate sarbatori aveti in Valencia.
Pozele sunt deosebite,ar fi potrivite intro revista despre Valencia.
Am citit si cateva dintre gandurile tale din celelalte postari si am ramas placut surprinsa de tot ce am citit si aflat.
Laura,a fost buna mancarea japoneza?Servesc acolo si ceai respectand ceremonia ceaiului?
O saptamana frumoasa !
Gabi.

Laura 21 octombrie 2008, 00:46  

Stargates si Manole, a fost superb intr-adevar :)

Vania, gasesc ei timp, tu nu sti ca spaniolii dorm putin si se distreaza mult?

Nicu, merci :)

Gabi, din pacate nu servesc ceremonia ceaiului aici. Dar fac un sushi si sashimi si maki super bune si restul mancararii specifice e super buna. Servesc si sake si inghetata cu gust de bambus, de sake, de ceai verde, etc. Dar restaurantele orientale din europa servesc mancarea orientala europenizata. Orientalii mananca insa diferit la ei acasa.

anielle 22 octombrie 2008, 12:21  

Superbe costumele! Multumesc ca ne-ai introdus si pe noi in atmosfera de sarbatoare !:)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP