"Sex and The City: Filmul" (2008)

Sex and The City: Filmul (2008)Nu am fost niciodata obsedata de papuci, nici de "etichete scumpe" si cu atat mai putin de inele de peste $50.000. Nu am urmarit serialul "Sex and The City". Dar de aceasta data publicitatea si-a facut datoria si in urma numeroaselor reclame si articole "scanate" in graba despre stilul clasic a lui Sarah Jessica Parker (stil care mi se pare extravagant pana una alta, da trebuie recunoscut ca da bine in fata camerelor) am cedat si am dat o sansa filmului. "Sex and The City" e o comedie romantica ca oricare alta. Ce are in plus insa sunt o gramada de reclame la firme de haine scumpe si un laitmotiv: fetele merg la New York pentru a se indragosti. Mi s-a parut draguta si naiva motivatia asta. Personajele isi fac viata amara cu propria mana. Dar in final si la urmaSex and The City: Filmul (2008) urmei trebuia sa existe o intriga si in acest film, nu? Mi-au placut la nebunie fotografiile la rochiile de mireasa pentru Vogue, chiar daca, din nou, rochiile au aratat bine doar pe ecran. Exista o mare diferenta intre realitate si celuloid. Asta e! Unul dintre firele calauzitoare ale povestii e relatia trainica dintre cele patru femei. Moda si trend-urile trec, dar prietenia ramane. Ce nu am inteles insa e cum o geanta urata cu o eticheta scumpa atasata poate aduce atata bucurie unei persoane. Prin urmare, pentru a-mi reconfirma ca fericirea vine in pachetele micute, am mers la picnic in parc. Am cautat locul perfect printre palmieri si maslini. L-am gasit. Dar nu... daca exista acolo, undeva, un loc mai perfect decat locusorul meu perfect? Am mai cautat vreo jumatate de ora prin parcul care odata fusese matca raului care strabatea orasul, rau al carui curs a fost deviat. Intr-un final am revenit la locusorul initial, pe iarba, langa fantana arteziana in apele careia se oglindeau jucause razele soarelui. Asta mi-a amintit de un banc:

"La un magazin specializat in vanzarea de soti, femeile puteau alege dintre mai multe categorii de barbati, care erau comercializati pe fiecare din cele cinci etaje ale magazinului.
Calitatea viitorilor soti crestea odata cu etajul. Singura regula era ca odata deschisa usa unui etaj, trebuia sa alegi un barbat de la acel etaj sau sa renunti, neavand posibilitatea sa te reintorci. Asadar, doua prietene merg la magazin sa-si gaseasca soti.
La primul etaj, pe usa era scris: `Acesti barbati au serviciu si iubesc copii`. Femeile citesc mesajul si gandesc:
- E mai bine decat sa nu aiba serviciu sau sa nu iubesca copiii, dar oare cum sunt cei de mai sus ?
Asa ca urca la al doilea etaj. Aici era urmatorul anunt: `Acesti barbati au slujbe bine platite, iubesc copiii si arata foarte bine`.
- Hmmm, spun femeile, dar oare ce urmeaza?
Asa ca urca la al treilea etaj. Pe usa acestuia era scris: `Acesti barbati au slujbe bine platite, arata extrem de bine, iubesc copiii si ajuta in gospodarie`.
- Foarte tentant, spun femeile, dar precis cei de mai sus sunt si mai buni.
La al patrulea etaj era urmatorul afis: `Acesti barbati au slujbe foarte bine platite, iubesc copiii, ajuta la treburile gospodaresti, arata foarte bine si au o fire extrem de romantica!`.
- `Extraordinar!`, spun ele si urca la etajul cinci.
Aici era urmatorul afis: `Acest etaj exista numai pentru a demonstra ca femeile sunt imposibil de satisfacut!`"

Si ma intreb eu asa... daca tot suntem atat de nehotarati, daca ne e atat de greu sa alegem pana si ce sa mancam la micul dejun si ne place sa avem mereu de unde alege, cum de e posibil ca unele persoane sa se complaca atat de usor alaturi de persona gresita? Si de ce altele cauta mereu persoana perfecta, mai perfecta decat persoana perfecta de langa ei?



BEFORE
Sex and The City: Filmul (2008)

AND AFTERSex and The City: Filmul (2008)

(O fotografie trucata care arata viitorul. Oglinda, oglinjoara, cine e cea mai frumoasa din tara?)

7 comments:

jamescrissilv.ro,  19 septembrie 2008, 11:15  

Ca relaxare merita vazut.
o zi minunata iti doresc

pescarusul argintiu 19 septembrie 2008, 13:37  

Ar trebui sa-mi iau jumatatea de o aripa si sa ajung mai des prin salile de cinematograf :)
In toamna aceasta chiar sunt multe filme care trebuie vazute...
Multumesc, Laura, ca ne stimulezi constant pasiunea pentru arta vizuala !

Elisa 19 septembrie 2008, 22:57  

Laura,asta nu era un serial?ca eu asa l-am vazut....Acum o fi si varianta pentru cinematograf.Fain,ma distra tare si oricand m-as uita la reluari,ca si la Seinfeld,Dadaca nany Fine si alte.... :)

Laura 19 septembrie 2008, 23:21  

James, nici nu am zis ca altceva :)))

Pescarusule, eu zic ca avem nevoie din cand in cand sa iesim la cate un cinema, teatru, restaurant, o iarba verde sau picnic in parc. Viata e prea scurta si intr-o zi ne vom trezi ca nu am trait-o asa cum am fi vrut dar "mintea romanului de pe urma" nu ne va salva :)

Elisa, era si serial, dar acum au mers "to the next level" si au scos si un film. Daca mai pot scoate bani de pe aceeasi idee de ce nu? :) Daca ti-a placut asa de mult serialul, nu pierde filmul pentru ca cred ca o sa-ti placa si apoi e continuarea povestii :)

jamescrissilv.ro,  22 septembrie 2008, 10:46  

O saptamana minunata iti doresc

Deona 2 octombrie 2008, 10:20  

Eu am vazut serialul de nu mai stiu cate ori, filmul artistic... pauza! L-am stocat pe hard, dar nu am avut timp sa-l vizionez, oricum m-ai facut curioasa cu rochiile de mireasa!
O zi frumoasa!

Laura 6 octombrie 2008, 14:15  

James merci la fel! :)

Deona, asa cum zicea si James, merita vazut ca si relaxare. Nu cred ca e cu nimic mai prejos sau mai presus decat serialul. Vizionare placuta! :)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP