Vin pisoii! :)

Uite se arata si mult asteptatii pisoi de la Gradina Botanica din Valencia :) Ca sunt somnorosi si lenesi si tare multi, se vede de la o posta. Dar tot aici aveti si dovada ca sunt tare prietenosi (atata timp cat sunt lasati sa doarma la tine in brate sau langa tine pe banca, nici nu se poate altfel (numai la umbra deasa sa fie) :) ). Am asistat si la o harta... Dovada, tot aici o gasiti. Ca i-am impacat pana la urma si nu a iesit cu bataie, trebuie sa ma credeti pe cuvant. Ultimul pisoi cere atentie. Nu va speriati! Miauna numai in gura mare sa fie el urmatorul in rand la mangaiat. Ok, si acum, care e preferatul vostru??? :)

PS: Ei, ce zice acum Natasa?


Poze cu pisoi
Poze cu pisoi
Poze cu pisoi
Poze cu pisoi
Poze cu pisoi
Poze cu pisoi
Poze cu pisoi
Poze cu pisoi
Poze cu pisoi
Poze cu pisoi
Poze cu pisoi
Poze cu pisoi
Poze cu pisoi
Poze cu pisoi
Poze cu pisoi
Poze cu pisoi
Poze cu pisoi Poze cu pisoi
Poze cu pisoi

25 comments:

starsgates 12 august 2008, 07:54  

Eu întotdeauna am iubit pisicile negre.:)
Oare ptr. că ştiu că nu sunt atât de iubite ca celelalte?:)

Vania 12 august 2008, 08:14  

Acum, Nataşa este mulţumită!

Laura 12 august 2008, 12:12  

Stargates,
pentru mine toate pisicile sunt la fel, nu ma uit la culoare (nu sunt rasista :) ) Imi sunt dragi si gata. :)

Vania,
pai ma asteptam la mai multe detalii (impresii, ora la care a plecat catre aeroport, etc) :)

starsgates 12 august 2008, 17:01  

:)))) Nici la mine nu e vorba de rasism,:) ci mai degrabă de ,,spiritul de a lupta cu morile de vânt,,:)

Anonim,  12 august 2008, 17:49  

am avut candva o pisica neagra cu boticul si labutele si varful cozii albe...bun ! pana aici e frumos.mi-a stricat o perdea, o buza din matase pe care dadusem o groaza de bani,un plovar...ca sa nu mai zic ca imi manca mancarea din farfurie (asta daca faceam greseala sa las farfuria pe masa 5 min si sa raspund la tel sau mi stiu eu cum...Deci in concluzie pisicile sunt niste obraznice!
LORELEI. (rose4you multam fainn ca m-ai trecut in blogroll)

Vania 13 august 2008, 08:47  

Nataşa a intrat într-o cutie de carton şi toarce. I-am propus să-şi scrie impresiile, dar zice că s-o las în pace, ea fiind o introvertită. Nu ştiu de unde a luat cuvântul, probabil din vreun dicţionar...

Elisa 13 august 2008, 09:51  

Mie-mi place cel alb cu spatele negru,care doarme pe frunze uscate de oleandru.De fapt pisicile nu-mi plac cand miauna,cand ghioraie noaptea pe acoperisuri,cand sunt miorlaite si insistente in asta,cand sunt slabe si in alte situatii.Imi plac insa atunci cand dorm,cand torc,cand se gudura pe langa picioarele tale,cand sunt cuminti.N-am avut pisica mea de cand stau la casa,dar au tras la mine mai toate pisicile vecinilor si m-au ...oripilat,unele dintre ele.Desigur ca nu atunci cand le gaseam dormind pe pervazul din trepte....lol :))))

james crissilv 13 august 2008, 11:42  

cea tigrata pentru ca seamana foarte mult cu pisicuta mea. Tu intrebi de pisici care sunt mai frumoase si eu ma intreb la mine pe blog daca femeia e sexy.
ne-am potrivit.
o zi minunata iti doresc

Laura 13 august 2008, 13:18  

Stargates,
omul ajunge sa se cunoasca pe sine cu adevarat atunci cand se masoara cu obstacolele ;)

Lorelei,
cred ca depinde mult de pisica. Am cunoscut si eu pisici asa cum zici, dar am cunoscut si pisici dragute, cuminti, iubitoare, care nu ar fi facut nimic sa te supere :)

Vania,
Natasa nu spune nimic ca isi face planurile cum sa ajunga la aeroport. Dar tu, tata inocent... :)

Elisa,
cred ca ai dreptate :)

James,
frumusetea ne inconjoara! :) Deci da, pisicile sunt frumoase si femeile sexy :)

manole,  13 august 2008, 21:57  

Asta-i raiul matelor! E clar!
Acum si Pusi a mea le-a vazut...ce ma fac? :)

james crissilv 15 august 2008, 10:45  

La Multi Ani de Sfanta Maria!
o zi minunata iti doresc

Laura 16 august 2008, 00:01  

Manole,
numai sa nu comploteze Pusi a ta cu Natasa lu Vania... :)

James,
multumesc mult! Cum de ai stiut? :)

Elisa 16 august 2008, 23:02  

Asa deci?Atunci La multi ani si din partea mea si multe flori in calea ta,Laura!Te imbratisez. :)

eddiemihai 17 august 2008, 20:09  

seamana f mult cu pisicile noastre romanesti... oare stiu spaniola cele din valencia?:d
seara placuta!

Laura 18 august 2008, 11:26  

Multumesc mult Elisa! Te pup! :)

Eddie,
eu am vorbit cu ele in romaneste si ne-am inteles :)

Oana 18 august 2008, 13:41  

Doamneeeee, cat sunt de dulci. Ii vreau eu pe toti. Pe toti, pe toti

Laura 18 august 2008, 16:29  

Oana, vezi e gelos Piti :)

Cristian 22 august 2008, 22:10  

Ce blog frumos ai.Unde ai stat ascunsa atata timp?:) Ce pisicute faine....:) Imi place blogul tau.Te-am adaugat la favorites links Laura!O seara superba.PA!

Laura 22 august 2008, 22:24  

Multumesc Cristian! Ma bucur mult ca iti plac pisicutele mele (o sa le spun cand le vad data viitoare ca au avut mare succes) si blogul :)

paul,  23 august 2008, 00:34  

In ograda mea se afla multe pisici asemanatoare cu cele prezentate de tine,in schimb ale mele se joaca cu capetele prin gura cainelui fara teama.Intr-una din zile cand am timp,voi imortaliza clipul hazliu si de ne-nteles pentru cainele vecinului

Laura 23 august 2008, 12:24  

Oooo, curajoase pisici ai, Paul! :)

paul,  26 august 2008, 00:20  

Da! foarte curajoase si de multe ori de neinteles si pentru mine. Am iubit un rottweiller,se numea Fany,am gasit-o intr-o dimineata zacand fara suflare intr-o balta in curte.Am suferit mult si inca ma doare.Cand traia,era sefa-n curte:cocosul nu avea voie sa maltrateze gaina,pisicila sa se apropie de casa fara voia mea,curcanii sa se bata intre ei si nimeni sa puna mana pe mine. Acum...toti isi fac de cap.
O saptamana pe placul inimii tale,
Cu respect,Paul

Laura 26 august 2008, 02:19  

Imi pare rau de Fany a ta, Paul. Prietenii necuvantatori sunt uneori mai prieteni decat oamenii... O saptamana frumaosa si tie! :)

alibus 26 august 2008, 10:22  

f f frumosi pisoi.

Laura 26 august 2008, 13:56  

He, he, multumesc! Pacat ca nu sunt ai mei! :)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP