Sfarsit de vara

Toamna se apropie cu pasi repezi... cel putin toamna calendaristica, caci aici va continua sa fie cald si soare pana cel putin la jumatatea lui octombrie... Dar ce mi-am zis eu? Sfarsitul verii poate fi si el motiv de sarbatoare! Si cum poti sarbatorii mai frumos caldura si lumina decat cu o inghetata? ;)

Am luat sandalele, rochita subtire in bretelute si am iesit cuminte pe strada. Doar zambetul din coltul gurii imi trada complicitatea. Apoi, cu inghetata mea colorata in mana am colindat stradutele intortocheate si stramte lasandu-ma furata de murmurul vietii. Si ma gandeam... viata e ca si inghetata... se topeste prea repede... dar... e atat de dulce si aromata! :)

Inghetata

9 comments:

starsgates 28 august 2008, 22:28  

Fapta ta precum şi comparaţia, mi-au smuls un zâmbet, dar ai perfectă dreptate.:)

Elisa 28 august 2008, 22:29  

Laura,imi place comparatia ta,dar inghetata amaruie...,nu am mancat,doar ciocolata,lol.
Mama mea draga spunea o vorba careia ii dau importanta abia acum.Spunea asa: Ce repede a trecut viata,dar cand ma uit in urma,pana la copilarie,ce muuuuult este de atunci!!!
Iar eu spun...cat de relativ este totul! :)

paul,  28 august 2008, 23:19  

Paci,prin Ardeal se spune ca dupa praznicul Adormirii Maicii Domnului vine Toamna. La geamul meu in fiecare seara imi canta greierii semn ca toamna se apropie, cantul lor o spune.
Frumos si cu destula sensibilitate comparatia ta ca punct de plecare spre dezbatere. Viata o sorbi suav si dulce,toamna dupa vara, primavara dupa iarna,si-ncet incet totul se duce...

paul,  28 august 2008, 23:23  

p.s.cred ca am uitat sa-mi declin identitatea:Paul sunt,stiu eu or fi anii sau inghetata(imi place tare mult).Abia astept s-o sorb maine...pofta-i mare!

Laura 29 august 2008, 01:48  

Stargates, de ai sti ce bine ma simt ca te-am facut sa zambesti! Merci! :)

Elisa, inghetata amaruie? Eu n-am papat decat inghetata dulce ;) Dale-ncolo de necazuri si griji, ca daca le bagam prea mult in seama uitam sa mai vedem bucuriile vietii :)

Paul, dragii de greierasi... canta si ei pana mai e caldut, ca stiu ei ce stiu... Atata timp cat ii simti dulceata, viata e frumoasa, nu? Daca te iei cu alte treburi nu mai constientizezi dulceata, de aia e bine sa sorbi inghetata in tihna... ;) Pofta buna la inghetata maine! :)

paul,  29 august 2008, 02:27  

Da multumesc,Laura. Este trecut de 2,30 si cantul lor este tot dulce linistitor. O sa ma las purtat de farmecul lor in somnul ce-mi da tarcoale. Ti-am vazut comentariul de la Pescarus si am zis sa-ti spun noapte buna!

jamescrissilv.ro,  29 august 2008, 11:05  

Ah ce buna ar fi o inghetata...
o zi minunata iti doresc.


m-am mutat in casa noua:
www.jamescrissilv.ro

omu' 29 august 2008, 13:31  

Intr'adevar inghetata este delicioasa doar vara. Este ca in viata, unii o contempla cum se topeste, altii o consuma cu pofta.

Laura 29 august 2008, 17:05  

Paul, uite cum descopar ca nu numai eu ma plimb pe blog-uri la 3 noaptea :)

James, felicitari pentru casa noua si pofta buna la inghetata! :)

Omu´, iarna parca nici nu mi-e pofta pe inghetata. Imi place comparatia ta :)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP