In weekend ne relaxam...

A venit din nou weekend-ul... Pana luni dimineata va provoc la un turnir de bancuri... ;)


"La Palatul Victoria se opreste badea Gheorghe cu bicicleta si o reazema de gard si incepe sa caste ochii in jur. Gardianul:
- Bade, ia bicicleta de-aici ca vin ministrii, primul-ministru...
- No, ca nu-i bai, i-am pus lacat!"


"Un irlandez intra intr-un bar si comanda trei Guinness. Barmanul il serveste la care ilandezul incepe si bea cate un pic din fiecare pana le termina pe toate trei dupa care comanda inca o tura de trei Guinness. Barmanul ii spune:
- Cred ca va place Guinness-ul rece. Cum ar fi daca va servesc primul pahar iar cand terminati va servesc urmatorul. La care irlandezul ii raspunde:
- Nu, nu-ntelegi. Fratii mei si cu mine ne-am promis ca in fiecare sambata vom iesi impreuna la baute. Acum unul e in Australia si celalalt in State dar fiecare se afla intr-un bar cu trei Guinness-uri in fata si asa continuam sa bem impreuna.
Barmanul a considerat ca e o traditie frumoasa si in fiecare sambata cand irlandezul nostru intra in bar ii pregatea trei Guinness-uri. Intr-o sambata irlandezul intra si comanda doar doua Guinness-uri. La care, trist, barmanul ii spune:
- Condoleantele mele... Imi pare rau ca vi-a murit unul din frati.
La care irlandezul:
- A, nu... Fratii mei sunt bine! Doar eu m-am lasat de baut."



Va mai amintiti cum pe vremuri ne adunam cu mic, cu mare in fata televizorului si radeam cu gura pana la urechi la Stan si Bran?

7 comments:

james crissilv,  30 august 2008, 11:51  

E un turnir la care voi participa ca si cititor.
o zi minunata iti doresc

De cand m-am mutat la noua adresa nu stiu cum sa intru si sa las link-ul asa ca imi ramane doar numele. Dar sti unde sa ma gasesti

Ana,  31 august 2008, 02:11  

Bula statea linistit in fotoliu bea o bere si se uita la meci.Vine nevastasa nervoasa si ii trage o tigaie in cap.
-Ce ai nevasta ai innebunit?
-Ce este cu biletul asta in buzunarul tau: "Marina 0799221545"
-E numele si numarul calului pe cere am pariat!
Dupa 10 min nevasta il pocneste iarasi cu tigaia in cap.
-Ce ai nevasta ce s-a mai intamplat??
-TE-A SUNAT CALUL!!!

Mircea,  31 august 2008, 02:13  

Bula asista la un concurs de atletism.
- Tata, astia care alearga, o sa ia toti premii?
- Numai primul dintre ei, fiule.
- Atunci ceilalti de ce mai alearga?

Anonim,  31 august 2008, 02:20  

-Mai vecine, sunt obosit-mort!
-Da' ce-ai patit?
-S-a luat unu' de sora-mea si statea cam la 10 km si m-am dus PE JOS sa-l bat.
-Aoleu,si te-ai intors tot pe jos?
-Nu, cu salvarea!

Garfield 31 august 2008, 17:51  

:)) fiti atenti :

un tip se duce in vizita la vecinul lui si il gaseste pe acesta in curte, jucand sah cu cainele lui. asta, mirat si fara sa-i vina sa creada, dupa ce se mai dezmeticeste exclama:
-incredibil, asta e probabil cel mai destept caine din lume.
la care stapanul se uita piezis la el si zice:
-destept pe naiba. e 3 la 1 pentru mine.



si tot cu un caine:

unul se duce in vizita la un vecin, suna la sonerie la poarta si apare un dulau care, uitandu-se la el, ii spune:
-imi pare rau, domnule, stapanul nu e acasa.
tipul cade jos, infricosat. dupa o juma de ora isi revine. cainele statea deasupra lui. tipul isi aduna toate fortele si il intreaba pe caine:
-bine, dar tu nu latri?
la care cainele:
-ba da, dar nu am vrut sa va sperii.


:) weekend placut

paul,  1 septembrie 2008, 00:16  

Ok! sunt un ascultator fidel al lor, sincer toate mi-au placut. Am un prieten...toba de bancuri. Stai si-l asculti si mori odata cu el!

manole,  1 septembrie 2008, 09:45  

Un cuplu celebra 50 de ani de casnicie. Armonia si linistea din familia lor erau celebre in tot oraselul, asa ca un reporter de hotaraste sa realizeze un interviu.
-Cum se face ca de 50 de ani nu v-a vazut nimeni certandu-va sau macar ridicand tonul unul la altul?
-Secretul este la inceputul casniciei, in luna de miere. Ne-am hotarat sa o petrecem la o cabana superba pe creasta muntilor si am inchiriat doi magarusi pentru a ajunge acolo impreuna cu bagajele noastre. La un moment dat,
magarusul sotiei mele s-a impiedicat si au cazut. Sotia mea, desi se lovise, i-a spus animalului pe un ton calm “Prima data”. Magarul s-a ridicat si am continuat drumul. Dupa un timp, s-a impiedicat din nou.
Sotia mea i-a spus, cu aceeasi voce egala “A doua oara”.
Ne-am continuat calatoria, magarul s-a impiedicat a treia oara. Atunci sotia mea a scos un
revolver si a impuscat magarul in cap. Am facut criza de isterie. I-am spus ca e nebuna sa procedeze asa de crud cu bietul animal, ca trebuie sa consulte un psihiatru.
Sotia mea s-a intors catre mine, m-a privit in ochi si mi-a spus calm “Prima data”. A fost prima si ultima data cand ne-am certat!

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP