Filmul "Mamma Mia!", un film care topeste sufletele

Afis Mamma Mia! 2008Zilele trecute sotul meu m-am invitat la cinema la filmul "Mamma Mia!". Stia el bine cat de mult mi-a placut muzicalul "Mamma Mia!" pe scena londoneza si mai stia si ca asteptam cu nerabdare lansarea filmului. Si din nou, "Mamma Mia!" m-a facut sa zbor, sa misc piciorul sub scaun in ritmul muzicii cat a fost filmul de lung si sa ies cu durere de glezna din sala la final. Sala plina de oameni de toate varstele, toti cu sufletele la gura, toti cu sufletele topite. Filmul e o combinatie de lacrimi si hohote de ras; muzica e superba; si ca sa nu mai spun ca acrita mea favorita Meryl Streep joaca acest rol minunat si plin de energie. Cred ca nimeni nu putea sa o interpreteze pe Donna mai bine ca ea. Parca rolul ar fi fost creat special pentru Meryl. Povestea dinamica, melodiile de ABBA, atmosfera de vis, totul te transpune intr-o lume parca de basm din care nu vrei sa pleci. A fost atat de frumos la final cand filmul se sfarsise si nimeni nu se ridica de pe scaune. De parca eram cu totii lipiti de musama. Si atunci a urmat surpriza.... Ce surpriza? Asta va las pe voi sa descoperiti! :)

Filmul "Mamma Mia!" se ridica cu siguranta la nivelul muzicalului original pus prima data pe scena in Londra in 1999. Si la fel ca si muzicalul de pe scena, filmul "Mamma Mia!" e recomandabil sa fie vazut la cinema, cu multa lume in jur. E o atmosfera magica, care se creaza si care fura pe toata lumea, precum un val inspumat si racoros intr-o zi calda de vara...

Melodia mea preferata din tot filmul este Slipping Through My Fingers, o melodie emotionanta despre trecerea timpului pretios, despre momente pierdute, despre trairea clipei... Videoclipul e compus din imagini alb-negru din film, imagini care te rascolesc...



Daca nu v-am convins inca poate ca urmatoarele nume va vor convinge sa vedeti filmul "Mamma Mia!": Meryl Streep, Pierce Brosnan, Colin Firth, Stellan Skarsgård sau Amanda Seyfried...

Vizionare placuta! :)

8 comments:

starsgates 26 august 2008, 18:37  

După ce mi-ai spus de film , am căutat mai multe despre el şi am văzut că abia în septembrie va avea premiera in România, aşa că mai aşteptăm un pic.:)

Laura 26 august 2008, 23:17  

Noi l-am vazut acum vreo 2 saptamani. Hai ca nu mai e mult pana in septembrie :) Macar am fost prima care sa-l recomande ;)

Jamilla,  27 august 2008, 10:29  

deci trebuie sa merg sa il vad, daca zici ca are si hohote de ras...ca de tristete nu prea imi arde acum, am destula zilele astea...
stii, ma faci sa zambesc!

Laura 27 august 2008, 11:31  

Are si momente melancolice sa zic asa... Dar da, merita vazut, e relaxant si distractiv. Eu am iesit cu gura pana la urechi si zburdand si de la muzical in Londra si de la film. O zi superba! :)

pescarusul argintiu 27 august 2008, 19:21  

Draga Laura, excelenta prezentare a unei productii cinematografice, care pe mine m-a convins si mi-a produs surprize extrem de placute: evocarea formatiei suedeze ABBA din vremea copilariei mele si a numelui unei actrite unice cu sclipiri de Oscar - Meryl Streep ! :)
"Mamma Mia !", promit sa fug si sa-l vad, la chemarea ta si a primelor semne de toamna bucuresteana !

Laura 28 august 2008, 01:29  

Draga Pescarusule, multumesc mult si sunt sigura ca te va incanta filmul. Cat despre toamna bucuresteana, iti doresc sa te bucuri din plin de culorile ei calzi :)

anielle 5 septembrie 2008, 18:14  

Laura ,pe mine m-ai convins cu prezentarea si am dat o fuga la Bucuresti pentru a vedea filmul.Mi-a placut mult. Pacat ca persoana cu care eram nu a fost in asentimentul meu...sau poate asa sunt barbatii..vor sa para duri:).

Laura 6 septembrie 2008, 02:17  

Anielle, barbatii? Depinde de barbat... eu am cunoscut si barbati care joaca pe durii si barbati care joaca cu sentimentele pe masa. Suntem cu totii oameni zic eu si sentimentele care ne stapanesc sunt aceleasi. E societatea insa cea care ne invata de multe ori inca de mici cum sa ne ascundem, cum sa ne mintim, etc.

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP