Revedere

Deci da! Am revenit in randul oamenilor! Am net din nou :)

Povesti? Sunt multe... Poze? Si mai multe! :)

Pe scurt, m-am mutat, am vazut un coltisor de lume noua... Poze? Mai incolo!

Multumesc tuturor celor care ati trecut pe la casa mea virtuala in ultimele saptamani, pentru gandurile voastre pline de iubire si pentru ca v-ati gandit la mine. Si eu m-am gandit la voi! :) Si imi ziceam: uite asta i-ar place la... iar astalalta la...

Nu ma lungesc aici, caci mai sunt mult de facut in juru-mi... Dar voi reveni nitelus mai colea cu poze si mai multe ganduri albe...

Va pup si o saptamana frumoasa va doresc! :)



REVEDERE

- Codrule, codruţule,
Ce mai faci, drăguţule,
Că de când nu ne-am văzut
Multă vreme au trecut
Şi de când m-am depărtat,
Multă lume am umblat.

- Ia, eu fac ce fac de mult,
Iarna viscolu-l ascult,
Crengile-mi rupându-le,
Apele-astupându-le,
Troienind cărările
Şi gonind cântările;
Şi mai fac ce fac de mult,
Vara doina mi-o ascult
Pe cărarea spre izvor
Ce le-am dat-o tuturor,
Umplându-şi cofeile,
Mi-o cântă femeile.

- Codrule cu râuri line,
Vreme trece, vreme vine,
Tu din tânăr precum eşti
Tot mereu întinereşti.

- Ce mi-i vremea, când de veacuri
Stele-mi scânteie pe lacuri,
Că de-i vremea rea sau bună,
Vântu-mi bate, frunza-mi sună;
Şi de-i vremea bună, rea,
Mie-mi curge Dunărea.
Numai omu-i schimbător,
Pe pământ rătăcitor,
Iar noi locului ne ţinem,
Cum am fost aşa rămânem:
Marea şi cu râurile,
Lumea cu pustiurile,
Luna şi cu soarele,
Codrul cu izvoarele.

8 comments:

Elisa 7 iulie 2008, 20:20  

Da,bine zis...,lumea cu pustiurile...
Bine-ai revenit si noroc la casa noua,iti doresc draga Laura. :)

Oana 7 iulie 2008, 23:02  

Laura, ce ne faci tu noua? Une-mi umbli? Bine ai revenit! :)

Denisia 9 iulie 2008, 16:27  

Servus, va doresc noroc la casa noua, si ... multa inspiratie !

Crash 10 iulie 2008, 09:34  

Te-ai mutat? Cum asa?

radu georgescu,  11 iulie 2008, 20:51  

frumos blog, felicitari:)

manole,  12 iulie 2008, 08:48  

noroc si voie buna, in casa cea noua!
bine ai revenit! :)

Cristal 13 iulie 2008, 16:37  

Stiu cum e cu "asta i-ar placea la..." :))
Cum sunt multe lucruri frumoase care iti plac tie, cand le vad ma gandesc: Oare pe unde mai e Laura? :)

Laura 14 iulie 2008, 01:56  

Eh, uite ca acum dupa scurta vacanta ma napadesc treburile de nici nu mai ajung sa dau pe aici... Eh, or veni ele si zile mai bune. Pana atunci ma bucur sa stiu ca sunteti bine... Va pup :)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP