Varstele inocentei

"Cu asta am sa-ti controlez VIATA!"

8 comments:

mesterulmanole,  3 iunie 2008, 07:17  

:D ...

Elisa 3 iunie 2008, 12:16  

Laura,am facut febra musculara de ras...loooool

Cristal 3 iunie 2008, 17:53  

Ionica si Mariuca se certau, ca prietenii. :P
Ionica -eu am mai multe masinute decat tine!
Mariuca -eu am mai multe papusi!!!
Si au continuat tot asa, pana au amintit toate jucariile ce le aveau. La un moment dat baietelul, nemaistiind cu ce sa se laude, isi arata p******* si, mandru de el, spune:
-Uite, din asta chiar ca n-ai!
La care Mariuca ii raspunde
-Da, dar peste 15 ani tu o sa ai tot una, pe cand eu o sa am cate vreau! :lol:

Oana 3 iunie 2008, 19:27  

Doamneee, am ras cu lacrimi. Cat de frumos, sincer si inocent.

james crissilv 4 iunie 2008, 14:21  

perfect adevarat....
o zi minunata iti doresc

bani pe net 18 iunie 2008, 10:59  

foarte tare :)))):)))) geniala poza! am ras cu lacrimi!!!!

Nea Costache,  21 iunie 2008, 17:34  

Fantastica poza! Asta-i varsta intrebarilor, prin care toti am trecut o data. Copii in nonsalanta si inocenta lor sunt curiosi sa traga cu ochiul, sa exploreze. De-aci joaca de-a mama si de-a tata! De mult n-am mai ras cu asa chef.

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP