Va invit la clatite! :)

6 comments:

mesterulmanole,  18 mai 2008, 09:27  

Buneeee! Multumesc! :)

Vania 18 mai 2008, 12:19  

Venim, dar ai uitat să faci unele precizări (locaţie, oră etc.).

Vinul să fie răcit bine!
Şervetul, de pânză (nu prea aspră!).

Oana 18 mai 2008, 23:13  

Bune, bune, dar pana am dat frisca la o parte...

Vania 19 mai 2008, 10:00  

Păi, zicea că ne invită, şi doar ni le arată...

Şi eu am azi caviar. După ce-l halesc, am să povestesc pe blog cum a fost.

Diana 19 mai 2008, 10:54  

Buna idee mi-ai dat in privinta aranjarii... Ms! ;)

Laura 19 mai 2008, 17:08  

Manole,
sa-ti fie de bine! :)

Vania,
eu v-am invitat, dar tu n-ai venit. Normal, v-am invitat la mine acasa cat au fost clatitele calde, ca doar nu era sa va invit in vecini dupa ce nu mai erau clatitele :)

Oana,
na uite ca pe tine nu te-am nimerit cu frisca. Si am si pus asa de putina... Macar clatitele ti-au placut?

Diana,
cu mare placere :)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP