Randuri

Am gasit aceste randuri undeva pe net si mi s-au parut interesante... Sunteti de-acord cu ele?

"Lupta cu viaţa e lupta cu timpul, iar curgerea timpului e esenţa fricii de viaţă. Frica de viaţă e chiar o continuă frică de moarte. Când te naşti, viaţa e prima boală pe care o contractezi. Restul timpului nu e altceva decât o luptă continuă şi oblojirea rănilor. Marii luptători sunt cei mai mari fricoşi. Frica stă la baza tuturor actelor de eroism. Culmea e că şi aceia care fug de lupta cu viaţa, tot nişte fricoşi sunt. E ca paradoxul care spune că adevărul e o minciună."

13 comments:

mesterulmanole,  21 mai 2008, 09:14  

frica, starea de alerta in care te misti continuu. supravietuirea de zi cu zi.
adevarul? care adevar? al meu sau al tau?

Elisa 21 mai 2008, 12:43  

Nu sunt de acord cu spusele astea,oricine le-ar fi spus,dar stiu ca mi-e tare dor de tine,ca nu te mai intalnesc asa de des ca 'nainte :(
Iti doresc mult noroc la examene!!Bafta...!!!ca niciodata nu-i prea multa :) :lol: Te pup Laura.draga.

Elisa 21 mai 2008, 16:27  

Azi esti la examen...nu-i asa???
Ei bine,sper sa te intorci bucuroasa,draga mea :)

efyl 22 mai 2008, 12:02  

timpul e inexistent. e doar un argument la eroziune..
e prea trist sa ne plangem de mila; iar viatza nu e o lupta. ai putea spune ca e o olimpiada, si fiecare-si alege ce lauri trebuie sa culeaga.

Diana 22 mai 2008, 12:28  

Viata, prin ea insasi este o lupta cu timpul...

Laura 22 mai 2008, 15:17  

Manole,
care dintre adevarurile mele si care dintre ale tale?

Elisa,
multumesc, sa fie si bafta si de toate! :) Pana in 6 nu termin sesiunea. Si mie mi-e dor de tine. Te pup! :)

Efyl,
frumos spus cu olimpiada :)

Diana,
suntem oare contra-cronometru?

Diana 22 mai 2008, 15:26  

Cred ca ducem o lupta contra timpului care trece...si noi o data cu el...

isabellelorelai 23 mai 2008, 00:52  

Baftă la examene! Gata pauza, treci la învăţat :D

mesterulmanole,  23 mai 2008, 12:02  

Intrebarea s-a dorit a fi retorica...

Laura 24 mai 2008, 10:38  

Diana
sa tot fie asta evolutie?

Isabelle,
sa fie!:)

Manole,
si a mea, si a mea... :)

mesterulmanole,  24 mai 2008, 11:39  

cafea?

Laura 25 mai 2008, 12:06  

Daaaaaa.... :)))))))

neAnonim 17 noiembrie 2008, 01:05  

Frica de Dumnezeu trebuie să fie cea care ne ghidează în viaţă.

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP