Gradinile si Palatul Powerscourt

La numai 20km sud de Dublin se afla Palatul si Gradinile Powerscourt. In engleza, acest loc mirific se numeste Powerscourt House and Gardens, dar sa fim seriosi, cladirea asta imensa numai a casa nu arata. Deci mi-am luat libertatea de a o numi palat. Din interioarele somptuase vizitatorul poate vedea doar Sala Balului si incaperile cu vedere la gradina, restul fiind transformat in sali de expozitie si magazine de suveniruri scumpe pe langa o receptie imensa si super luminata.

Construita intr-o zona mirifica, la poalele muntilor Wicklow si cu vedere la inaltul pisc cu nume atat de romantic, "Sugar Loaf", casa-palat de la Powerscourt este inconjurata de campuri de golf de lux si de o gradina din care nu iti mai vine sa pleci, mai ales daca soarele iti surade. In cazul meu am vrut sa duc gradina cu mine acasa, un obicei mai vechi care niciodata nu imi functioneaza... In apropiere se afla si Cascada Powerscourt, cea mai inalta cascada din Irlanda (121m).

Gradinile de la Powerscourt sunt o competitie intre stilul italian si cel japonez. Fantanile cu nuferi si statuile sunt atat de impresionante incat nu am cuvinte sa le descriu. Pur si simplu uiti sa mai respiri privindu-le. Ceva deosebit care merita mentionat este Cimitirul animalelor de companie. E prima data cand vad asa ceva. Bine-nteles, toate micile morminte au cate o piatra cu cateva cuvinte despre devotatul prieten trecut in nefiinta, prieten care este intotdeauna, cate un cutu.

Pentru ca numarul pozelor este destul de mare, le-am pus intr-un slideshow. Fiind prima data cand folosesc slide.com, apreciez orice mesaj care raporteaza vreo eroare. Merci si vizionare placuta! :)

14 comments:

Elisa 6 mai 2008, 23:09  

Frumoasa vacanta de primavara!!!Ai vazut si dansul acela specific irlandez care s-a tot dat la noi in anul trecut,parca???Superb se misca toti, sincronizat...si se inalta pe verticala de parca sunt mingi.Ador sa vad dansul irlandez al formatiei...zi-mi tu cum il cheama pe solist...ca a lui e formatia.Te pup .

isabellelorelai 6 mai 2008, 23:20  

Foarte, foarte frumos! Superb.
Îngere, să vă mai duceţi...

mesterulmanole,  7 mai 2008, 09:11  

FOARTE FRUMOS! mULTUMESC!
Ce inseamna sa stii ce sa faci si cum sa faci...totul e asa de bine pus in valoare!
Vorba Isei: sa va mai duceti! :)

Laura 7 mai 2008, 11:00  

Elisa,
cred ca te referi la Riverdance si al Michael Flately. Sunt intr-adevar superbi, dar spectacolele lor sunt f scumpe si fac reprezentatii internationale, deci nu i-am vazut si nu cred ca voi avea vreodata luxul de a-i vedea live, desi mi-a place :)

Isabelle,
a fost asa de frumos ca nu mi-a mai venit sa ma intorc inapoi :)

Manole,
altii se stiu vinde. Romaniei ii lipseste publicitatea. Noi romanii nu ne stim vinde si nu stim pune in valoare ceea ce avem, ca avem si noi destule :)

isabellelorelai 7 mai 2008, 11:49  

Îngere, te rog să mă laşi să pun la tine pe blog un anunţ.
O mamă mai are nevoie disperată de 4.000 Euro ca să-şi opereze copilul bolnav de cancer în Germania.
Mulţumesc mult-mult.
Amănunte aici:
http://isabellelorelai.wordpress.com/2008/05/07/rugaminte-disperata-pentru-10-ron

Elisa 7 mai 2008, 22:13  

Da,Laura,ei sunt cei la care m-as putea uita neintrerupt ore in sir...si ei ar dansa tot atat.Ominune... :)

james crissilv 7 mai 2008, 22:25  

am vizionat si am ramas placut impresionat.
o seara minunata iti doresc

isabellelorelai 7 mai 2008, 23:05  

Dansuri irlandeze ai văzut? Eu am avut noroc, am prins la Dublin un 1 Mai, şi ei sărbătoresc ziua muncii. Au făcut serbare câmpenească şi acolo am văzut copii dansând.
Frumos rău!

sfinx667 8 mai 2008, 05:40  

frumos, la fel ca si sufletul tau :)
felicitari,
Sibilla

oana 8 mai 2008, 09:41  

poate suna a blasfemie dar dealurile de acolo tare seamana cu dealurile de pe langa Moinesti, oraselul unde locuiesc parintii mei acum. bineinteles, mai putin palatul si gradinile. :)
oricum, frumos!

Laura, am fost hackuita asa ca poate n-ar fi rau sa ma scoti din blogroll. :(
m-am mutat pe vechiul blog, click pe numele meu.

Vania 8 mai 2008, 19:01  

Până ai umblat prin Irlanda, am avut vreme să-i schimb adresa:

http://ioanusca.wordpress.com/

Laura 8 mai 2008, 20:58  

Isabelle,
n-ai pt ce :)
Dansuri irlandeze nu am vazut, desi mi-as fi dorit mult. Am vazut balet cu trupa nationala irlandeza, chit ca balerinii nu prea erau irlandezi. Sper ca macar profesorul lor sa fi fost. Ei sarbatoresc ziua muncii in prima luni a lunii mai, iar eu tocmai atunci m-am intors.

Elisa,
ei danseaza cat vrei tu, numai ca o fac pe bani grei...

James,
multumesc. Si tie la fel :)

Sibilla,
merci :)

Oana,
pai dealurile tot dealuri, ce sa faca, nu? Stai ca ei le zic munti! :)
"Frumoasa" poza ti-au facut cadou hackerii astia... :(

Vania,
felicitari de casa noua. Sa te bucuri de ea sanatos si sa dai multe chefuri. Am avut o surpriza placuta vazandu-mi poza in fruntea paginii :)

Anonim,  18 decembrie 2009, 04:01  

invatat o multime

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP