Dublin. Irlanda (2)

"Nu lasa adevarul sa stea in calea unei povesti bune" (zicala irlandeza)

Spre rusinea mea am constatat ca nu am citit pana acuma nici o carte de James Joyce. Se spune ca "Ulysses" este in topul 100 al celor mai bune carti ale tuturor timpurilor. Oricum, am luat hotararea ca dupa sesiune voi citi "Oamenii din Dublin", nu de alta, dar are un titlu mai atragator. Daca o sa o citesc pana la capat mai vad eu. Astept insa o surpriza placuta.

Acestea fiind zise, ma duc ca o fetita cuminte ce NU sunt sa ingras porcul in ajun. Pe 19 incepe calvarul, dar nici pana atunci nu e Rai. Pana cand eu ma fac "toba de carte", cereti si voi mai cate o cafeluta la Manole, mai cate o poveste de la Oana sau de la Vania (care acum are casa noua si vatra noua si multe povesti se vor naste acolo), cate un buchet de flori parfumate de la Elisa si tot asa... Ah, si neaparat sa vedeti filmul "August Rush". E un basm modern plin de farmec :)

Asa cum bine spunea Cristal, a calatorii e mult mai educativ decat a citi o carte. Stie ea ce spune...

Va mai arat niste poze, ca sa va mai deschid apetitul pentru Irlanda. Sunt din Parcul Phoenix, Merrion si Stephen´s Green, zona Temple Bar, Catedrala Christ Churh si in general de prin oras. Daca va plictisiti puteti da inainte.

Si poze de la Gradina Botanica din Dublin, cea mai frumoasa gradina botanica pe care am vazut-o vreodata :) (Nu imi vine a crede ce noroc am avut sa vizitez Dublinul exact in perioada in care lalelele si Cherry Blossom Trees au fost in plina floare)

Si nu in ultimul rand in speranta ca si acest copil va ajunge sa se bucure de frumusetile acestei lumi:

O mamă mai are nevoie disperată de 4.000 Euro ca să-şi opereze copilul bolnav de cancer în Germania. Mulţumesc mult-mult. Amănunte aici: IsabelleLorelai

16 comments:

Oana 9 mai 2008, 00:33  

Frumoase imaginii. Multumesc pentru reclama si spor mult la invatat. Iti tin pumnii, pe toti! Baftaaa!!!

mesterulmanole,  9 mai 2008, 09:25  

Pozele sunt minunate! Cred ca eu as fi fost printre ele precum Ferdinand, taurul din desene animate! :) :) :)
Ce faci? Ma uit peste umarul tau si vad ca inveti! Pun si eu tip-til cafeluta asta langa tine cu mult spor! :)

isabellelorelai 9 mai 2008, 14:19  

Mulţumesc din suflet, Îngere!
http://isabellelorelai.wordpress.com/2008/05/09/multumesc

Vania 9 mai 2008, 15:27  

Mulţumesc pentru link!

Au bere Guiness la Dublin?

Laura 9 mai 2008, 16:54  

Oana,
Merci! Pai daca meriti... Tu scrie acolo ca eu trimit lumea sa citeasca. Ceea ce imi aminteste ca parca a ramas o poveste cu mine neterminata ;)

Manole,
Merci de cafeluta! Foarte gustoasa! Invat, invat, ai vazut tu bine. Pana la Craciun putem si taia porcul :)

Isabelle,
Vesti minunate! Sa speram ca pana la urma se vor strange toti banii! Sa-i i-a naiba de bani, ca nu e corect sa atarne o viata de niste amarate de harti rau putitoare! Bafta in continuare!

Vania,
He, he, este, este! La irlandezi prin vene Guinness curge si pe rau tot Guinness. Si ca sa vezi cum risipesc eu faima Guinessului, sa sti ca mi-am cumparat o manusa de bucatarie pe care scrie Guinness si are o pasare yuca parca se numeste, aia de face reclama de bere (pardon, Guinness! Irlandezii nu ar recunoaste ca Guinnessul e bere nici picurati cu ceara) :)

Elisa 9 mai 2008, 17:22  

Laura,iti doresc mult spor in ceea ce faci si bafta la examene!Pe la mine gasesti cate-un ceai,o ciorbita si niste frisca la cafeluta lui Manole,draga de ea. :)Te pup.
...si flori doar in arhiva,ca a dat gheata peste ele... :(

isabellelorelai 9 mai 2008, 21:25  

Am venit, şi în tihnă am văzut toate fotografiile. SUPERB!

mesterulmanole,  10 mai 2008, 10:13  

...deschid usa, pâs-pâs, ma uit pe birou, caut un loc liber...
Mamă, ce de hartii!...
Un loc liber! ...las cafeluta, cu drag...si ies usor ... :)

Laura 10 mai 2008, 10:47  

Elisa,
Vai ce rau imi pare pt florile tale... A inghetat acum in mai? Trist... Pana si aici am avut zile ploioase zilele trecute, unde anii trecuti nu a plouat niciodat din aprilie pana in octombrie... Se duce vrema pe rapa... Multumesc pt bunatati, frisca merge tare bine cu cafeluta :)

Isabelle,
Ma bucur ca ai avut timp sa te uiti peste poze. Ma tot mir de unde tot ai atatea resurse. La tine ziua pare de 25 de ore ca reusesti sa le faci pe toate. Spune-mi si mie secretul ;)

Manole,
Merci de cafeluta! Tare gustoasa :) Incerc sa ma trezesc... pai hartiile alea multe imprastiate sunt de cum am dat peste ele in timp ce ma trezeam... Si acuma uite ce imprastietura am facut, tocmai cand sa primesc musafiri. Lasa ca le strang. Da mai incolo, cand iau o pauza :)

O zi frumoasa tuturor! ;)

isabellelorelai 10 mai 2008, 11:28  

Îngere,
S-au strâns toţi banii pentru Florentina!

cristal 10 mai 2008, 11:57  

Câte file de poveşti ne-ai adus!!!
Acum că te-ai încărcat de atâta frumos, poţi sta liniştită să studiezi. În jurul tău e o "poveste", trebuie doar să o dai mai departe!
Ca şi ceea ce înveţi.O faci, ca să fie de folos şi altora.
De-abia aştept să mai călătoreşti.:)

Elisa 10 mai 2008, 12:27  

Laura,...a dat gheata= a cazut grindina cat bobul de mazare din poezia Anei Blandiana...Ar trebui..

:) Spor la treaba!!Te pup.

Laura 10 mai 2008, 13:58  

Isabelle,
ce vesti minunate! Mi-ai luminat ziua cu ele :)

Cristal,
si eu abia astept sa mai merg sa descopar lumea, crede-ma, dar acuma trebuie sa stau cu nasucul in carte. Ai dreptate (ca intotdeauna). La ce bun toate cunostintele din lume daca le ti doar pt tine. "Pay It Forward", nu stiu daca ai vazut filmul, e mai vechi, dar merita osteneala sa-l cauti. Daca nu dam mai departe e in van toata osteneala, nu?

Elisa,
si pomii tai frumos infloriti, si capsunii tai in floare si toti boboci... Ce dura poate fi si natura asta cateodata... :(

Va pup!

Elisa 10 mai 2008, 17:59  

Laura,natura nu-i dura,ea doar ne invata ca o data suntem sus altadata cadem,insa ne ridicam si mergem mai departe,caci ca si noi,natura are puteri miraculoase de refacere...se vindeca repede.
Pomii au deja rod,pe capsuni i-au salvat frunzele care acum sunt zdrentuite,dar nu degeaba....au salvat florile si fructele.Totul va fi bine!Iti doresc si tie tot binele din lume! Te pup.

mesterulmanole,  11 mai 2008, 10:11  

Buna dimineata! O cafeluta doriti? E cu soare si bucurie! ;)

Laura 11 mai 2008, 19:06  

Elisa,
intotdeauna sti sa spui ceea ce trebuie :)

Manole,
Multumesc de cafeluta! A fost bine-venita! :)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP