Diet Coke + Mentos

(pare fantana din Las Vegas :)))) )

12 comments:

Oana 23 mai 2008, 00:06  

Neatza, un mentos? ;)

Cristal 23 mai 2008, 09:43  

Ce distractie! Mi-ar place si mie, dar sa fie cu apa rece, vara cand temperatura e peste 40 grade.
Eram curioasa de final,a fost foarte...natural. :))
Ma bucur cand mai iei cate o pauza de la studiu si ne inveselesti.

Elisa 23 mai 2008, 21:22  

Lura draga,eu m-am uitat si ieri si ma mai uit si azi ca nu m-am dumirit...face cola asa gheizere???Ori este reclama la cola,iar exploziile de ce-ar fi??Hai...spune-mi si mie ca mi-a ajuns de ieri pana azi nedumerirea,nu crezi??! Te pup si sa ai spor la treaba ta importanta. :)

sfinx667 24 mai 2008, 05:01  

wow :))
frumos, Laura, de unde le tot gasesti :))
multumiri si recunostinta, un sfarsit de saptamana senin,
Sibilla

Laura 24 mai 2008, 10:43  

Pai se pare ca Cola in combinatie cu Mentos face ceva reactie chimica care produce gheizere. Nu vreau sa tin prelegeri despre cat de nesanatoasa e Cola, ca si eu o beau si nu cred ca asta ar fi reclama, nu de alta, dar eu nu vad partea pozitiva... mai putin distractia celor doi... :)

Un weekend placut tuturor! :)

Oana 25 mai 2008, 02:01  

Mai fa si tu pauza de invatat. Si bea Pepsi, oricum e mai bun ;)

Laura 25 mai 2008, 12:07  

Eu sunt "a Cola person"... nu beau exagerat, dar cand beau, beau Cola... :)

Cristal 25 mai 2008, 16:41  

Să ai multă inspiraţie la examene, că ştiinţa sunt sigură că ai acumulat-o.
Să-ţi ţâşnească ideile ca şi gheizerele din Cola+Mentos.:))
Mai crezi că o să mă gândesc la tine?

Elisa 26 mai 2008, 09:03  

O saptamana faina si mult noroc in tot ce faci!Te imbratisez cu drag :)

Laura 26 mai 2008, 11:01  

Multumesc frumos! Si eu ma gandesc mult la voi si va doresc o saptamana frumoasa, plina de succese! :)

james crissilv 26 mai 2008, 15:41  

eu am incercat dar nu s-a intamplat asa ca la tine in imagini...
o zi minunata iti doresc

WaTzaP 4 iunie 2008, 18:39  

eu ma gandesc, ce fata o fi facut vanzatoarea cand a vazut ca o perosna cumpara 20 baxuri de suc.

p.s : si inafara, se pot mira oamenii ^^

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP